ثبت نام کلاس‌های هنری تابستانی کودکان 


ثبت نام کلاس‌های هنری تابستانی کودکان 

بسیاری از خانواده‌ها از تابستان به‌عنوان یک فرصت مناسب برای ثبت نام کودکان خود در کلاس‌های علمی، آموزشی، زبان خارجه، ورزشی و... استفاده می‌کنند. در این میان، اما هستند خانواده‌های خوش ذوقی که کودکان خود را در کلاس‌های هنری ثبت نام می‌کنند و می‌دانند که سرمایه‌گذاری روی استعداد هنری کودکان چقدر در آینده آن‌ها تاثیرگذار است. 

یکی از بهترین پیشنهادات برای ثبت نام کلاس‌های هنری تابستانی کودکان کلاس آموزش بازیگری کودک و نوجوان بارانا است که در آن بهترین مربیان و جدیدترین متد‌های آموزش بازیگری کودک فراهم شده تا کودک شما در پایان کلاس یک بازیگر حرفه‌ای شود. کشف استعداد بازیگری و پرورش این استعداد برعهده مربیان با تجربه آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان بارانا بوده و صفر تا صد کار با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

دوره بازیگری کودک و نوجوان

در دوره بازیگری کودک و نوجوان بارانا اولین مرحله مشاوره رایگان است. طی این مشاوره به شما گفته می‌شود که مسیر و روند کلاس چطور خواهد بود و چقدر هزینه خواهد داشت. همچنین مزایایی که ثبت نام در این دوره بازیگری وجود دارد پیشروی شما قرار خواهد گرفت تا بدانید که قرار است کودک شما چه به دست آورد. بعد از این مشاوره که رایگان است، از کودک شما یک تست بازیگری گرفته می‌شود که استعداد وی شناخته شود. نکته جالب درباره این تست استعداد بازیگری کودک آموزشگاه بارانا این است که در شرایطی برگزار می‌شود که کودک شما بتواند تمام توانایی‌های خود را بروز دهد.

اگر دیگر تست‌های استعدادیابی را که توسط آموزشگاه‌های دیگر بازیگری برگزار می‌شود دنبال کنید متوجه خواهید شد که در اکثر این تست‌ها، شرایط به‌گونه‌ای است که کودکان کمی مضطرب می‌شوند و از بروز استعداد خود خجالت می‌کشند. برای همین مربیان و کارشناسان آموزشگاه بارانا سعی کرده‌اند که هنگام گرفتن تست بازیگری از کودک شما شرایطی را فراهم کنند که فرزند شما هیچ مشکلی در بروز استعداد خود نداشته و بدون خجالت‌زدگی بتواند هر آن چه در توان دارد نمایش دهد. این تست در حالی که شما نیز در کنار کودک خود خواهید بود برگزار می‌شود.

کلاس آموزش بازیگری بارانا

بعد از برگزاری این تست، مشخص خواهد شد که کودک شما در چه بخشی از بازیگری استعداد دارد و سپس کار پرورش این استعداد توسط بهترین مربیان و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متد‌های آموزش بازیگری آغاز می‌شود. دوره‌های آموزش بازیگری که توسط بارانا برگزار می‌شود شامل چند مرحله و سطح است. در مرحله اول که سطح کلاس‌ها مقدماتی است، یک سری اصول پایه بازیگری مثل افزایش اعتماد به نفس، مهارت برقراری ارتباط موثر با دیگر بازیگران، انجام حرکاتی ورزشی و نرمشی برای ریلکس کردن بدن و... به کودک شما آموزش داده می‌شود.

این آموزش‌ها که سطح ابتدایی آموزش بازیگری بارانا را شامل می‌شوند با این که بسیار ابتدایی هستند، اما درست یادگیری آن‌ها بسیار ضروری است. بعد از اتمام دوره ابتدایی، سطح متوسط کلاس‌ها آغاز می‌شود. در این سطح چگونگی اجرای بعضی نقش‌های ساده و درست اجرا کردن اکت به کودک شما آموزش داده می‌شود. در آموزش بازیگری کودک مهم‌ترین نکته این است که کودک بتواند با مربیان خود و دیگر هنرجویان ارتباطی صمیمی و با اعتماد کامل برقرار کند. در چنین شرایطی است که تمام توانایی‌های کودک شما بروز کرده و دوره متوسط را که یکی از مهم‌ترین دوره‌های کلاس بازیگری کودک بارانا است با موفقیت پشت‌سر می‌گذارد. در پایان این دوره کودک شما مهارت لازم را برای ورود به سطح حرفه‌ای کلاس‌های آموزش بازیگری بارانا به دست خواهد آورد.

در سطح حرفه‌ای کودک شما می‌آموزد که به‌صورت گروهی با دیگر بازیگران کودک نقش‌های مختلف را بازی کرده و در چندین نمایش گروهی جدی که برای موسسات مختلف و مراسمات خیریه برگزار می‌شود شرکت کند. با شرکت در این نمایش‌های جدی، کودک شما خواهد آموخت که بازیگری در سطح حرفه‌ای چه شکلی است و چگونه می‌تواند در برابر صحنه حاضر شود بدون این که خجالت بکشد یا دچار استرس شود.

مزایای شرکت در دوره بازیگری کودک و نوجوان بارانا

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان بارانا که با مدیریت خانم آرزو لطفی و با سرپرستی دکتر عبدالرضا اکبری از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را تحت نظارت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی آغاز کرده، دارای شیوه‌ای جدید در آموزش بازیگری کودک و نوجوان است که مزایای بسیاری به همراه دارد. مهم‌ترین این مزایا شامل:

ارائه مدرک رسمی بازیگری در پایان دوره

در پایان دوره آموزش بازیگری کودک و نوجوان بارانا، به کودک شما یک مدرک بازیگری معتبر از سمت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و با نظارت آموزشگاه بارانا داده می‌شود که نشان دهنده این خواهد بود که فرزند شما در یک دوره بسیار حرفه‌ای بازیگری کودک شرکت کرده است. ارائه این مدرک برای گرفتن پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدی در آینده برای فرزند شما بسیار مفید بوده و اعتبار بالای آن باعث می‌شود کارگردانان و تهیه‌کنندگان راحت‌تر به استعداد کودک شما اعتماد کرده و در پروژه‌ها از او استفاده کنند.

حضور بهترین اساتید در کنار فرزند شما

در طول دوره آموزش بازیگری بارانا بهترین متخصصان در کنار فرزند شما هستند تا تمام مراحل را در سطح حرفه‌ای پشت‌سر گذرانده و در پایان بازیگر قابلی شود. این مربیان در طول دوره همچنین فرزند شما را تشویق کرده و از هر حرکت وی یک بازخورد ثبت می‌کنند تا فرزند شما بداند در چه بخش‌هایی ضعیف عمل کرده و در چه قسمت‌هایی توانایی بیشتری دارد. همچنین یک سری فیلم از بازیگری کودک شما در طول دوره تهیه می‌شود که درنهایت به شما داده می‌شود تا فرزند شما همیشه یک کلاس درس کامل همراه خود داشته باشد و نقاط قوت و ضعف خود را به خاطر داشته باشد.

امکان ورود به پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون

یکی از مزایای جالبی که شرکت در آموزش بازیگری بارانا دارد این است که درنهایت دوره آموزشگاه بارانا کودک شما را برای پروژه‌های حرفه‌ای سینمایی و تلویزیونی به کارگردانان مطرح معرفی می‌کند تا فرزند شما بتواند هر چه سریع‌تر وارد دوره حرفه‌ای بازیگری شده و مسیر بازیگری خود را طی کند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید بسیاری از هنرجویان قبلی آموزشگاه بارانا در پروژه‌های حرفه‌ای مثل سریال پوکر، سریال رستگاری، سریال افعی، سینمایی بی مادر و... بازی کرده‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟