تاریخ و ساعت بازی تراکتور و مس رفسنجان (جام حذفی)


تاریخ و ساعت بازی تراکتور و مس رفسنجان (جام حذفی)

فوتبال تراکتور و مس رفسنجان / ساعت فوتبال تراکتور و مس رفسنجان / جام حذفی تراکتور و مس رفسنجان / ساعت بازی تراکتور و مس رفسنجان / ساعت بازی مس رفسنجان و تراکتور / جام حذفی تراکتور و مس رفسنجان

بازی جام حذفی تراکتور و مس رفسنجان کی هست ؟

تیم های تراکتور و مس رفسنجان در بازی های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ بازی جام حذفی تراکتور و مس رفسنجان

تاریخ بازی تراکتور و مس رفسنجان پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 است.

تاریخ و ساعت بازی تراکتور و مس رفسنجان (جام حذفی)

ساعت بازی جام حذفی تراکتور و مس رفسنجان

ساعت بازی تراکتور و مس رفسنجان 19:00 به وقت ایران خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور لحظاتی پیش در محل سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و هشت تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

بر اساس قرعه، تراکتور در این مرحله از مسابقات به دیدار مس رفسنجان می‌رود که مصاف دو تیم به میزبانی سرخ‌پوشان در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.

این دو تیم در فصل جاری دو بار در لیگ‌ برتر رودرروی هم قرار گرفتند که در شرایط بازی پیش‌رو در جام حذفی یعنی در تبریز، تراکتور موفق شد با یک گل مس رفسنجان را با شکست بدرقه کند.

لازم به ذکر است که تراکتور با عبور از سد ذوب‌آهن و مس رفسنجان نیز با برتری برابر پیکان در ضربات پنالتی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند.

در این قرعه‌کشی برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نیز مشخص شد و بر همین اساس، برنده مصاف «تراکتور – مس رفسنجان» با برنده مصاف «چادرملو – آلومینیوم» و برنده بازی «گل‌گهر – هوادار» نیز با برنده بازی «سپاهان – آلومینیوم» دیدار خواهند کرد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال امیر تتلو در زندان بد شد؟