نوشدارو به اردوى نارنجی‌پوشان نرسید/ بازیکنان مس به احترام نویدکیا اعتصاب نکردند!


نوشدارو به اردوى نارنجی‌پوشان نرسید/ بازیکنان مس به احترام نویدکیا اعتصاب نکردند!

مشکلات مالى مس رفسنجان در آستانه دیدار حساس این تیم در جام حذفى همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود محرم نویدکیا به مس در بهمن‌ماه سال گذشته تا امروز نارنجی‌پوشان از نظر عملکرد فنی و کسب نتیجه متحول شدند اما مشکلات مالی همچنان پا بر جا بود. چهارده بازی در لیگ و جام حذفی با تنها یک شکست و صعود به مرحله یک چهارم نهایی برای تیمی که برای تامین هزینه سفرهای خودش، پرداخت دستمزد، پاداش و حتی مطالبات فصل گذشته بازیکنانش با بحران مواجه است.

سال گذشته گفته می‌شد بودجه سالانه مس در سال ۱۴۰۲ تمام شده اما با آغاز سال ۱۴۰۳ همچنان مس رفسنجان تنها باشگاه صنعتی است که با بحران مالی مواجه است. بازیکنان مس رفسنجان امروز تصمیم داشتند اصطلاحا اعتصاب کنند اما مهمترین تمرین قبل از بازی با تراکتور را از دست ندادند و به احترام نویدکیا تمرین کردند.

این در حالی است که مس روز پنج‌شنبه در حساس‌ترین بازی فصل خودش در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. نویدکیا بعد از بازی مقابل سپاهان گفته بود: «بازی هفته آینده برای من یک بازی فوق‌العاده حساس است. من نوشدارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهم. آن موقع دیگر فایده ندارد. هرکاری می‌خواهند برای تیم بکنند، الان وقتش است. لطفا، خواهشا پول بازیکنان من که از سال قبل باقیمانده را بدهید. نمی‌گویم امسال، از سال قبل که باقی مانده را بدهید. به 10 بازیکن بدهکار هستیم و باید پولشان را بدهیم. بعد از این بازی دیگر به درد من نمی‌خورد. اگر قرار است کاری برایشان بکنید، الان بکنید.»

ظاهرا نوشدارو هنوز به اردوی یاران محرم نرسیده و این تیم باز هم با مشکلات مالی برای یک بازی حساس دیگر آماده می‌شود. استمرار این شرایط بحرانی مالی بدون شک در پایان فصل موجب جدایی محرم از مس خواهد شد. باید دید مسئولین شرکت مس خصوصا مدرس خیابانی رئیس این شرکت که گفته می‌شود یک مدیر علاقه‌مند به ورزش است در فرصت کوتاه باقیمانده می‌توانند نارنجی‌پوشان را از بحران خارج کنند؟


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)