آقایی‌پور مدعی اما غمگین مقابل پرسپولیس


آقایی‌پور مدعی اما غمگین مقابل پرسپولیس

شکست تلخ استقلال خوزستان در خانه برابر نساجی اما با تک گل آقایی‌پور همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی پور که در این بازی نیز تلاش زیادی داشت تا تیمش را از منطقه سقوط با گلزنی‌اش نجات دهد، در نهایت دست خالی استادیوم غدیر را ترک کرد.

مهاجم جوان و گیلانی استقلال خوزستان در شرایطی که تیمش با یک بازیکن کمتر و دریافت سه گل از انگیزه و شرایط جبران نتیجه کاملا دور بود، در نهایت موفق شد یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند اما در نهایت در شب تلخ آبی‌ها، این تیم شکست خورده از این بازی حساس خارج شد و اکنون نیز کار سختی طی سه بازی باقیمانده مقابل حریفان خواهد داشت.

آقایی‌پور اکنون اما با انگیزه بالایی خود را مهیای بازی حساس آتی تیمش خواهد کرد؛ دیدار مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی به امید درخشش بازی رفت. او در بازی رفت توانست هر دو گل تیمش را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند و تیمش را با یک امتیاز طلایی از این بازی خارج کند.

آقایی‌پور مدعی اما غمگین مقابل پرسپولیس

درخششی که باعث شد تا او در پنجره تابستانی نیز مورد توجه پرسپولیس و چند باشگاه دیگر قرار گرفته و چشم امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی را نیز بگیرد. اکنون باید دید با توجه به فاصله باقی مانده زمانی تا جدال با پرسپولیس، آبی‌های خوزستانی قادر خواهند بود با بازیابی روحی مناسب خود را مهیای جدال با شاگردان اوسمار در استادیوم آزادی کرده و شانس بقای خود را با کسب نتیجه مناسب، بالا ببرند یا خیر. آقایی‌پور که یکی از غمگین‌ترین بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل نساجی قائمشهر بود و توانسته بود دروازه تیم اسبق خود را باز کند، با انگیزه تکرار درخشش مقابل پرسپولیس این روزها را سپری خواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش