قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با گارانتی شرکت آبگونه


انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای در جهت پالایش انواع آلاینده و تولید آب شرب استاندارد برخوردار هستند. این تجهیزات به سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس و انواع مختلفی از فرآیندهای تصفیه شیمیایی مجهز بوده که آب را از آلودگی‌‌ها و ذرات مضر پاکسازی می‌نمایند. همچنین کیفیت آب تصفیه شده توسط آنها، مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی تعیین شده برای آب شرب می‌باشد.

از ویژگی‌های شاخص بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می‌توان به استفاده از مواد فودگرید استاندارد در ساختار قطعات، حذف کامل آلاینده‌های معلق، محلول و میکروبی موجود در آب، قلیایی نمودن PH آب، مصرف انرژی ناچیز، افزودن املاح مینرال معدنی مفید به آب خروجی و قابلیت راه‌ اندازی آسان اشاره نمود. همچنین سهولت دسترسی به قطعات و فیلتراسیون در کنار طول عمر بلند مدت، بر محبوبیت این تجهیزات افزوده است.

طراحی ظاهری و ساختار کلی دستگاه تصفیه آب تایوانی ظریف و کاربردی بوده که این امر امکان استفاده در منازل، شرکت‌ها، ادارات و اماکن عمومی مثل رستوران‌ و کافی شاپ را فراهم نموده است. از دیگر مزایای استفاده از تجهیزات تایوانی می‌توان به افزایش 97 درصدی کیفیت آب و بهبود طعم آن، تأمین سلامت خانواده و عدم نیاز به صرف هزینه‌های گزاف جهت خرید و یا حمل و نقل بطری‌های آب آشامیدنی پلاستیکی اشاره نمود.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با توجه به کیفیت بسیار بالا و عملکرد مطلوب آن، در مقایسه با محصولات استاندارد داخلی، معقول و مقرون بصرفه بنظر می‌رسد. تجهیزاتی که از آنها بعنوان راهکار اقتصادی قرن معاصر جهت دسترسی اختصاصی و نامحدود به آب شرب مورد نیاز انسان یاد می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت، ویژگی‌ها و نحوه خرید این تجهیزات سودمند خواهیم پرداخت، پس لطفاً با ما همراه باشید.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با گارانتی شرکت آبگونه

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی کدام است؟

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تنها لقبی عامیانه است که جهت تحقق آن، وجود برخی از ویژگی‌های خاص در ساختار تجهیزات تصفیه الزامی به نظر می‌رسند. در سال‌های اخیر و به لطف سرمایه‌گذاری برندهای مطرح کانادایی و آمریکایی، کشور تایوان به یکی از بزرگترین صادرکنندگان دستگاه‌های تصفیه آب در دنیا مبدل گردیده است.

اما تمامی برندهای تایوانی از کیفیت ایده‌آل برخوردار نیستند. ازجمله شرکت‌های مطرح و معتبر تایوانی می‌توان به تانک‌پک، CCK، فلوکس‌تک، ایزی‌ول و اورگانیک اشاره نمود. گرچه دستگاه تصفیه آب هیچ یک از این برندها بدلیل ممنوعیت واردات در کشور موجود نیست، اما قطعات و فیلتراسیون تولیدی برخی از آنها از طریق معدود شرکت‌های واردکننده راهی بازار داخل گردیده است.

پس به طمع خرید دستگاه وارداتی در دام افراد سودجو گرفتار نشوید. گزینش بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را از میان معدود مدل‌های مونتاژ شده توسط شرکت‌های معتبر واردکننده داخلی انجام دهید. اما لازم است قبل از انتخاب نهایی، نسبت به ارزیابی دقیق و بررسی وجود حک برجسته نام کشور و برند سازنده قطعات و فیلتراسیون دستگاه اقدام نموده و با اخذ فاکتور و گارانتی معتبر، از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید.

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین در راستای مونتاژ و تولید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، نسبت به واردات قطعات و فیلتراسیون تجهیزات تصفیه از برندهای معتبر تایوانی اقدام نموده است. دستگاه تمام تایوانی آکوا پرو، ازجمله محصولات باکیفیت و محبوب این شرکت بشمار می‌رود که همراه با گارانتی طلایی 24 ماهه راهی بازار گردیده است.

هوزینگ‌ها و مخزن آب دستگاه آکوا پرو، ساخت شرکت گلوبال‌واتر با نام تجاری تانک‌پک می‌باشند. واردات تجهیزات اصلی آب تصفیه کن آکوا پرو شامل پمپ، آداپتور، سنسورها، شیر برقی و فیلتراسیون از برند معتبر آکواپرو تایوان صورت پذیرفته است. قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا، این محصول را در فهرست بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی قرار داده است.

مشخصات دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

در ساختار دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو قطعات متعددی بکار رفته و کیفیت مطلوب هریک از آنها حائز اهمیت می‌باشد. همچنین فیلتراسیون تعبیه شده در این تجهیزات، بعنوان مهمترین موارد تأثیرگذار بر کیفیت آب خروجی و مطابقت آن با استانداردهای بین‌المللی محسوب می‌گردد. از همین رو در ادامه به بررسی قطعات و فیلتراسیون مورد استفاده در تولید یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی تایوانی خواهیم پرداخت.

قطعات دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

تکنولوژی پیشرفته، خطوط تولید استاندارد و مواد اولیه درجه یک، پیش نیاز تولید قطعات باکیفیت هستند. کیفیت ایده‌آل قطعات مورد نیاز جهت تولید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، تأثیر بسزایی در طول عمر و نحوه عملکرد این تجهیزات خواهند داشت. از مهمترین قطعات تایوانی بکار رفته در ساختار آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پمپ آب
  • ترانس برق
  • سیم‌کشی
  • شیر برقی
  • سنسور فشار بالا
  • سنسور فشار پایین
  • گیج فشارسنج روغنی
  • هوزینگ (محفظه) فیلتر ممبران
  • هوزینگ فیلترهای پیش تصفیه
  • شیر برداشت اهرمی استیل
  • شیر تنظیم سختی آب
  • مخزن آب 5 گالنی با لایه داخلی استیل
  • شیر مخزن ذخیره سازی آب
  • اتصالات و کوئیک فیتینگ‌ها
  • شلنگ‌های فودگرید
  • شاسی فلزی با رنگ کوره‌ای

برندهای مطرح و معتبری چون آکوا پرو، ضمن استفاده از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز جهت تولید قطعات باکیفیت را در اختیار دارند. با افزایش کیفیت قطعات، طول عمر مفید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی رشد چشمگیری یافته و احتمال خرابی آن کاهش می‌یابد. چنین وضعیتی برای مصرف کننده ایده‌آل بوده و رضایت وی از محصول خریداری شده را در پی خواهد داشت.

استفاده از قطعات مرغوب و باکیفیت در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو، امکان استفاده حداکثری در تمامی اوقات شبانه روز را برای اماکنی چون رستوران‌، کافی شاپ‌، بیمارستان، ادارات، کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات فراهم نموده است. همچنین سنسورهای هوشمند تعبیه شده در این محصول، بصورت دائمی از اتلاف جریان آب و برق مصرفی جلوگیری بعمل آورده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهند شد.

فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

فیلتراسیون تعبیه شده در ساختار بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، بعنوان عواملی حساس و کلیدی در تعیین کیفیت و خلوص آب خروجی بشمار می‌روند. همچنین وجود گواهینامه‌های بین‌المللی و اخذ آنها توسط برند سازنده فیلتراسیون، نشان از استاندارد بودن آب تصفیه شده توسط دستگاه خواهد داشت. بطور کلی هرچه کیفیت فیلترها بالاتر باشند، آلاینده‌های بیشتری را حذف نموده و درصد خلوص آب افزایش خواهد یافت.

دستگاه تصفیه آب خانگی برند آکوا پرو، ضمن استفاده از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، به فیلترهای گیاهی فودگرید مجهز می‌باشد. کربن تعبیه شده در فیلترهای UDF، CTO و پست کربن این دستگاه، از طریق تحت حرارت قرار دادن پوسته نارگیل در کوره‌های مخصوص حاصل گردیده و دارای بالاترین کیفیت ممکن می‌باشد. مهمترین فیلترهای مورد استفاده در سیستم اسمز معکوس به شرح ذیل می‌باشند:

  • فیلتر الیافی 5 میکرون
  • فیلتر کربن پودری (UDF)
  • فیلتر کربن جامد (CTO)
  • فیلتر اسمز معکوس (ممبران)
  • فیلتر کربن نهایی (پست کربن)
  • فیلتر املاح معدنی (مینرال)

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به لطف بهره‌مندی از فیلتر ممبران 13 لایه 75 گالنی شرکت فیلم‌تک، قادر به پالایش املاح معلق و محلول در آب با دقتی معادل با 0.0001 میکرون می‌باشد. این دستگاه ضمن حذف 97 درصدی آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی موجود در آب مطابق با استانداردهای بین‌المللی، در هر ساعت 25 لیتر آب تصفیه شده تولید خواهد نمود.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با گارانتی شرکت آبگونه

قابلیت‌های خاص آب تصفیه کن تایوانی آکوا پرو

شرکت تایوانی آکوا پرو، انواع فیلترهای تخصصی تجهیزات خانگی را تولید و راهی بازار نموده است. به لطف وجود این فیلترها، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی قادر به تصفیه و پالایش ذرات فیزیکی معلق، املاح شیمیایی محلول و انواع آلاینده میکروبی موجود در آب لوله‌کشی یا آب چاه تا سختی 3000 درجه PPM بوده و قابلیت افزایش کیفیت آن را نیز خواهد داشت. اکنون به معرفی فیلترهای تخصصی دستگاه آکوا پرو خواهیم پرداخت.

فیلتر محافظ اسمز معکوس

ساختار فیلتر محافظ اسمز معکوس (ممبران) از الیاف پلی‌پروپیلن تشکیل گردیده که با دقتی معادل با 1 میکرون، نسبت به حذف آلاینده‌های معلق عبوری از فیلترهای پیش تصفیه اقدام می‌نماید. این فیلتر از ورود هرگونه ذرات فیزیکی معلق به محفظه ممبران ممانعت نموده که افزایش طول عمر فیلتر ممبران و جلوگیری از نوسان سختی آب را در پی خواهد داشت.

فیلتر آلکالاین قلیایی

انواع فیلتر آلکالاین قلیایی از مواد معدنی مفیدی چون سدیم، منیزیم، کلسیت و پتاسیم تشکیل گردیده‌اند که در خنثی نمودن PH اسیدی و تبدیل آن به آب یونیزه قلیایی نقش مهمی ایفا می‌نمایند. آب قلیایی دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و از بدن انسان در برابر ابتلا به امراض مختلفی مانند چربی خون، رفلاکس معده، دیابت، انواع سرطان و فشار خون بالا محافظت خواهد نمود.

فیلتر آنتی باکتریال نانوسیلور

فیلترهای آنتی باکتریال نانوسیلور با استفاده از تکنولوژی پیشرفته نانو و با کمک ترکیبی از خواص ضد میکروبی فلز نقره همراه با سایر مواد گیاهی انگل زدا، نسبت به حذف انواع آلاینده میکروبی موجود در آب اقدام می‌نماید. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مجهز به فیلتر آنتی باکتریال، قادر به پالایش انواع آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب لوله‌کشی شهری خواهد بود.

فیلتر ماوراء بنفش (اشعه یو وی)

اطمینان کامل از حذف آلاینده‌های میکروبی موجود در آب چاه یا منابع آب آلوده، تجهیزات نیرومندتری را طلب می‌کند. اشعه UV یا همان پرتو فرابنفش، نقش پررنگی را در استریلیزاسیون تجهیزات پزشکی، صنایع بسته بندی مواد غذایی و سایر تولیدات سلامت محور ایفا می‌نماید. از این پرتو سودمند در قالب بدنه‌ای استیل، مقاوم و ایمن، تجهیزاتی با عنوان فیلتر اشعه یو وی تولید گردیده که بر روی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی قابل نصب هستند.

این فیلتر از لامپ UV، محافظ لامپ شیشه‌ای، محفظه استیل ضد زنگ و ترانس برق تشکیل گردیده است. با تابش میزان استانداردی از اشعه فرابنفش بر آب عبوری از داخل محفظه، انواع میکرو اورگانیسم‌های زنده موجود در آب شامل میکروب، ویروس، باکتری و انگل از میان خواهند رفت. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به فیلتر اشعه یو وی، نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر خواهد بود.

فیلتر سوپر مینرال

از دیگر خصوصیات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان به تولید آب معدنی مطابق با استانداردهای بین‌المللی اشاره نمود. قرص‌های مینرال بال تعبیه شده در فیلتر سوپر مینرال، وظیفه افزودن املاح مینرال معدنی مفید به آب خروجی از دستگاه را عهده‌دار هستند. لازم است بدانید که املاح معدنی در مراحل قبلی و طی فرآیند اسمز معکوس از آب حذف گردیده و دفع می‌شوند. زیرا ممبران قادر به تشخیص املاح مفید درون آب نیست.

فیلتر اکسیژن ساز

فیلترهای اکسیژن ساز دارای تکنولوژی خاص بوده و از اشعه مادون قرمز دور استفاده می‌نمایند. این اشعه قسمتی از طیف نوری خورشید است که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود. مطالعات اخیر در زمینه بیوتکنولوژی نشان از نقش مهم این پرتوها در شکل‌‌گیری و رشد موجودات زنده داشته است. مولکول‌های آب همیشه در حال نوسان هستند و اگر در معرض اثر نوسانی با طول موجی بین 8 تا 10 میکرون قرار داشته باشند، رزونانس رخ می‌دهد.

رزونانس موجب یونیزه شدن آب و تبدیل آن به یون هیدروژن و هیدروکسید با سرعت بسیار بالا خواهد شد. به این یونیزاسیون فعال‌سازی آب اطلاق می‌شود. در صورتی که فعال‌سازی آب در بافت‌های سلولی انسان رخ دهد، متابولیسم سلول، دفع مواد زائد و میزان تغذیه در آنها افزایش یافته و قادرند تا اندام مختلف بدن را احیا و تقویت نمایند. همچنین اکسیژن رسانی بیشتری به بافت‌ها و سلول‌های بدن انجام خواهد شد.

این عامل جذب اکسیژن توسط گلبول‌های قرمز خون را افزایش داده و سطح اکسیژن موجود در مغز را نیز بالا خواهد برد. در نتیجه حالات شادابی و نشاط در بدن تقویت گردیده و موجب کاهش افسردگی خواهد شد. از دیگر خواص فیلتر اکسیژن ساز می‌توان به افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها، کند شدن روند پیری و افزایش طول عمر اشاره نمود.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با گارانتی شرکت آبگونه

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی ارتباطی مستقیم با کیفیت قطعات و فیلتراسیون تعبیه شده در این تجهیزات خواهد داشت. مقوله‌ای که امروزه به یکی از مهمترین چالش‌ها برای مصرف‌کنندگان و خریداران سیستم‌های تصفیه مبدل گردیده است. اما در ابتدا لازم است تا با دلایل اختلاف قیمت تجهیزات تصفیه آب تایوانی آشنا شوید. در ادامه به بررسی مهمترین موارد موثر در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی خواهیم پرداخت.

برند تولید کننده

برند تولید کننده قطعات و فیلتراسیون تجهیزات تصفیه، تأثیری مستقیم بر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی خواهد داشت. محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح و معتبر در مقایسه با شرکت‌های متفرقه و گمنام، از کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری برخوردار بوده و به همان نسبت قیمت آنها نیز افزایش خواهد داشت. به همین دلیل قیمت انواع آب تصفیه کن که با قطعات و فیلتراسیون برندهای معتبر تولید گردیده، بالاتر می‌باشد.

سیستم فیلتراسیون

امروزه از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بعنوان بهترین و کارآمد ترین فرآیند‌ تصفیه جهت استفاده در انواع تجهیزات خانگی یاد می‌شود. این سیستم ضمن حذف انواع آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب، قابلیت ارتقاء داشته و با هر نوع آب ورودی و یا هر میزان سختی آب سازگار خواهد بود. بنابراین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، بالاتر از سایر مدل‌ها خواهد بود.

تعداد مراحل فیلتراسیون

تعداد فیلترهای بکار رفته در ساختار دستگاه، ارتباطی مستقیم با تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی خواهند داشت. هرچه بر تعداد مراحل فیلتراسیون تجهیزات تصفیه افزوده شود، میزان حذف آلاینده‌ها و کیفیت آب خروجی نیز افزایش خواهند یافت. لازم است بدانید که بهترین روش جهت تعیین تعداد مراحل فیلتراسیون، سنجش میزان سختی، فشار ورودی، PH و نوع آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی می‌باشد.

ظرفیت تصفیه

به میزان آبی که در هر ساعت توسط تجهیزات تصفیه تولید خواهد شد، ظرفیت تصفیه اطلاق می‌گردد. افزایش ظرفیت تصفیه بر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی تأثیرگذار خواهد بود. بطور معمول ظرفیت تصفیه در انواع آب تصفیه کن خانگی با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، بین 20 تا 25 لیتر در ساعت بوده که ارتباط مستقیم با مشخصات فیلتر ممبران خواهد داشت. فیلتر ممبران خانگی 75 گالن بیشترین ظرفیت تصفیه را دارا می‌باشد.

نوع و ظرفیت مخزن ذخیره سازی آب

مخازن تحت فشار مورد استفاده در تجهیزات تصفیه آب خانگی اسمز معکوس، توسط شرکت‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند. همچنین ظرفیت این مخازن بطور معمول از 3 تا 5 گالن متغیر خواهد بود. در این میان مخزن ذخیره سازی آب تولید شده توسط شرکت گلوبال واتر با نام تجاری تانک پک، بعنوان یکی از بهترین مخازن تحت فشار در دنیا شناخته می‌شود.

این مخزن دارای 3 لایه و آنتی باکتریال بوده و به لایه داخلی استیل مجهز می‌باشد. به جرأت می‌توان گفت که عمر مفید مخزن تایوانی تانک پک از طول عمر آب تصفیه کن خانگی شما بیشتر خواهد بود. بهتر است بدانید که شرکت گلوبال ‌واتر در اصل برندی آمریکایی بوده که در کشور تایوان سرمایه گذاری نموده است. قطعاً قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مجهز به مخزن 5 گالنی برند تانک‌ پک، نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین موارد موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی، اعتبار و مدت زمان در نظر گرفته شده برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن می‌باشد. از آنجایی که واردات قطعات و فیلتراسیون تایوانی توسط معدود شرکت‌های معتبر داخلی انجام می‌گردد، مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصول حائز اهمیت خواهند بود. توصیه می‌کنیم انواع آب تصفیه کن تایوانی مونتاژی را از شرکت‌های معتبر واردکننده خریداری فرمایید.

در صورتی که قطعات و فیلتراسیون تایوانی با سهولت و قیمت مناسب در دسترس نباشند، دستگاه تصفیه آب تایوانی شما به مرور تبدیل به مدل‌های ایرانی خواهد شد. در هنگام خرید تجهیزات تایوانی، گارانتی طلایی تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر را در نظر داشته باشید. لازم است بدانید کارت گارانتی فقط توسط شرکت‌های معتبر ثبت شده و دارای مجوز صادر شده و هیچ مغازه یا فروشگاهی مجاز به صدور آن نیست.

بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو

در صورتی که مطالب فوق را با دقت مطالعه نموده باشید، جهت بررسی و تخمین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو کار چندان سختی در پیش نخواهید داشت. ساختار اصلی این محصول توسط برند مطرح و معتبر آکوا پرو طراحی گردیده و از بهترین سیستم فیلتراسیون تجهیزات خانگی برخوردار است. همچنین تعداد مراحل فیلتراسیون دستگاه با تنوعی بی‌نظیر و متناسب با انواع سختی آب، از 6 تا 12 مرحله تولید و عرضه گردیده است.

دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو از فیلتر ممبران 75 گالنی شرکت فیلم‌ تک بهره‌‌مند بوده و ظرفیت تصفیه را به بالاترین میزان یعنی 25 لیتر در ساعت رسانده است. مخزن ذخیره سازی آب این دستگاه نیز مدل 5 گالنی برند تانک ‌پک با لایه داخلی استیل بوده که از بهترین مخازن دنیا به شمار می‌رود. همچنین گارانتی طلایی 24 ماهه و خدمات پس از فروش مادام‌العمر، مزایای بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را تکمیل نموده است.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با گارانتی طلایی شرکت آبگونه

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین با تکیه بر دانش فنی متخصصین و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی را با تنوع بی‌نظیر، کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه نموده است. آب تصفیه کن‌های ایرانی و تایوانی تولید شده توسط شرکت آبگونه، با گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر ارائه گردیده که نشان از کیفیت بالای محصولات و مشتری مداری این مجموعه خواهند داشت.

گارانتی طلایی تعویض قطعات به معنای تعهد رسمی شرکت آبگونه نسبت به جایگزینی بدون قید و شرط قطعات آسیب دیده تحت پوشش گارانتی طی مدت زمان 24 ماه از تاریخ خرید محصول می‌باشد. همچنین شرکت آبگونه خدمات پس از فروش مادام العمر را به خریداران انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه نموده است تا موجبات آرامش خاطر مشتریان محترم نسبت به تأمین کلیه قطعات و فیلتراسیون مصرفی تجهیزات تصفیه فراهم گردد.

مونتاژ و عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با وجود تحریم‌های اقتصادی حاکم بر کشور، از دیگر خدمات ارزنده شرکت آبگونه محسوب می‌گردد. تجهیزات خانگی تمام تایوانی برند آکوا پرو، در مدل‌های کلاسیک و اینلاین با فیلتراسیون متنوع 6 تا 12 مرحله‌ای ، امکان نصب و راه اندازی این محصول را در اقصی نقاط کشور، متناسب با انواع سختی آب فراهم نموده و سلایق مختلف خریداران محترم را تحت پوشش قرار داده است.

شرکت آبگونه با سنجش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بررسی شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، ضمن اعمال تخفیف در جشنواره‌های مختلف فصلی، با ارائه بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، در جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان محترم تلاش نموده است. ارائه مشاوره تخصصی رایگان، ضمانت اصالت و کیفیت محصولات، ارسال و نصب رایگان، تضمین قیمت و امکان پرداخت وجه در محل، از دیگر خدمات این مجموعه بشمار می‌روند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درخواست تحویل کودک ایرانی مبتلا به اوتیسم از دانمارک