شناور آمبولانس دریایی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد


شناور آمبولانس دریایی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد

عصر امروز طی مراسمی با حضور وزیر و معاونین صنعت، معدن و تجارت، استاندار هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان استانی، شناور آمبولانس دریایی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

عصر امروز (۲۵ اردیبهشت ماه)، با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مهدی دوستی استاندار هرمزگان شناور آمبولانس دریایی که توسط مجتمع کشتی سازی فراساحل ساخته شده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

به گزارش ایسنا، این شناور قرار است به جزایر استان خدمات درمانی ارائه دهد و در صورت لزوم بیماران را به مرکز استان اعزام کند، این شناور گنجایش ۱۶ نفر سرنشین و ۴ برانکارد با تجهیزات کامل پزشکی را برای بیماران اورژانسی دارد.

امروز همچنین بر حضور وزیر صمت، شناور تفریحی گنجر با ظرفیت ۳۰۰ نفر به سرمایه گذار تحویل داده شد، این کشتی تفریحی با طول ۳۸ متر و عرض ۱۲ متر توسط مجتمع کشتی سازی فراساحل ساخته شده است.

در ادامه برنامه‌ها با حضور علی آبادی، آیین عملیات ساخت ۳ فروند شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل آغاز شد، بناست شناور ۹۵ تنی در مدت ۱۲ ماه، شناور یدک کش ۳۰۰ تنی در مدت ۱۸ ماه و و شناور ۲۵۰۰ تنی نیز در مدت زمان ۲۴ ماهه توسط مجتمع کشتی سازی فراساحل ساخته شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انفجار و آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در تهران +عکس