افراط گرایان اسرائیلی بورل را خشمگین کردند


افراط گرایان اسرائیلی بورل را خشمگین کردند

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: من از حملات مکرر افراط گرایان اسرائیلی به کاروان های کمک رسانی غزه، خشمگین هستم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جوسپ بورل روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من از حملات مکرر افراط گرایان اسرائیلی به کاروان های کمک رسانی غزه، خشمگین هستم.

خبر مرتبط
واکنش بورل نسبت به رسمیت شناختن کشور فلسطین

اقتصاد نیوز : رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از رای گیری امروز (جمعه) سازمان ملل درباره طرح فلسطین برای عضویت کامل در این نهاد بین المللی گفت، اسپانیا به همراه ایرلند و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا قصد دارند تا کشور فلسطین را در ۲۱ مه سال جاری میلادی به رسمیت بشناسند.

وی با اشاره به اینکه «صدها هزار غیرنظامی فلسطینی از گرسنگی جان می‌دهند» افزود: مقامات اسرائیل باید این عملیات را متوقف و با عاملان آن برخورد کنند.

بر اساس گزارش‌ها، دیروز (دوشنبه) صهیونیست‌ها بسته‌های مواد غذایی و کیسه‌های غلات کاروان‌های کمک رسانی به غزه را پاره و در کنار جاده رها کردند. امروز هم تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهند این کامیون‌ها به آتش کشیده شده‌اند.

تصاویر این حمله به کاروان‌های بین‌المللی کمک به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی پخش و با انتقادات زیادی مواجه شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پورمحمدی: شرایط کشور مجالی برای آزمون و خطا نمی گذارد