راهنمای خرید قابلمه


راهنمای خرید قابلمه

قابلمه ها یکی از ضروری‌ترین لوازم کاربردی در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌‌ شوند که هر خانوم خانه‌ داری باید یک سرویس از آن را داشته باشد. راهنمای خرید قابلمه به شما کمک می کند تا با قیمت قابلمه گرانیتی و تنوع بالایی که از این محصولات در...

قابلمه ها یکی از ضروری‌ترین لوازم کاربردی در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌‌ شوند که هر خانوم خانه‌ داری باید یک سرویس از آن را داشته باشد. راهنمای خرید قابلمه به شما کمک می کند تا با قیمت قابلمه گرانیتی و تنوع بالایی که از این محصولات در بازار ارائه می‌شود بتوانید بهترین آن ها را تهیه کنید. این کالاها هرکدام کاربرد و مزیت‌های خاص خودشان را دارند.

راهنمای خرید قابلمه

سرویس‌های قابلمه معمولا از جنس‌های متنوعی ساخته می‌شوند که برای سبک خاصی از پخت و پز مهم هستند. برای مثال، اگر در آشپزی حرفه‌ای هستید و برای پخت به زمان زیادی نیاز دارید می‌توانید از قابلمه‌های استیل استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا کرده و نکات مهم‌تری برای خرید آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

نکاتی که باید قبل از خرید سرویس قابلمه به آن ها توجه کنید

یکی از مواردی که در خرید قابلمه می‌تواند شما را دچار سردرگمی کند تنوع بالای این محصولات در جنس، اندازه و رنگ است. راهنمای خرید قابلمه از این جهت مهم و ضروری است که می‌تواند نکات لازم در تهیه یک برند خوب از فروشگاهی معتبر را به شما ارائه دهد. در ادامه برخی از مهم‌ترین این نکات را آورده‌ایم که به بررسی هرکدام خواهیم پرداخت.

  • به حرفه ای یا مبتدی بودن خود توجه کنید
  • بودجه خود را در نظر بگیرید
  • عادت های پخت و پزتان را بررسی کنید
  • انتخاب جنس مناسب بسیار مهم است
  • به هماهنگی سرویس قابلمه با اجاق گاز دقت کنید
  • امکانات جانبی سرویس قابلمه را در نظر داشته باشید

سرویس قابلمه برای افراد مبتدی و حرفه ای

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تازگی آشپزی را شروع کرده اند می‌توانید از خرید لوازم ضروری و مهم شروع کنید. استفاده از قابلمه‌ها و تابه‌های مهم بیشتر می‌ توانند در آشپزی به شما کمک کنند. توصیه می‌ کنیم در این مواقع از سرویس های مختصر و کوچک بهره ببرید و دور خود را با لوازمی که کار کردن با آن ها را بلد نیستید شلوغ نکنید.

برای افرادی که آشپزی را به صورت حرفه ای انجام می دهند استفاده از سرویس های تکمیل با امکانات زیاد ضروری است. در این موارد باید به سبک آشپزی خود هم دقت کنید. هر سبک ابزار پخت و پز خود را می‌طلبد.

بودجه تعیین شده برای خرید قابلمه

به طور معمول با داشتن بودجه بالا می‌توانید سرویس قابلمه‌ هایی بسیار با کیفیت و زیبا را از بهترین برندها تهیه کنید. فروشگاه نالینو بهترین عرضه کننده در زمینه ظروف پخت و پز محسوب می شود که تنوع بی نظیری از برندهای مطرح را در خود جای داده است. کیفیت اجناس در این فروشگاه بسیار بالا بوده و تنوع کالا سبب شده تا بتوانید با هر بودجه ای سرویس مورد نیازتان را تهیه کنید.

راهنمای خرید قابلمه

با استفاده از راهنمای خرید قابلمه می‌توانید بهترین اجناس را در این فروشگاه انتخاب کرده و خریدتان را انجام دهید. با این حال بودجه می‌تواند گزینه ای تعیین کننده در خرید شما برای این محصولات باشد. خرید کالاهایی با قیمت های متوسط شما را محدود می‌کند تا در بازه زمانی کوتاه بتوانید از این اجناس استفاده کنید. هوشمندانه ترین انتخاب در خرید قابلمه این است که بودجه قابل قبولی را برای آن اختصاص دهید.

عادت های پخت و پز در انتخاب قابلمه

از گزینه های مهم در راهنمای خرید قابلمه عادت های پخت و پز است که بسیار هم تاثیرگذار هستند. برای افرادی که در پخت و پز خود از روش های سرخ کردنی بیشتر استفاده می‌کنند قابلمه های گرانیتی می‌توانند گزینه ‌ای مناسب باشد.

این سرویس آشپزی از جنس آلومینیوم یا فولادی ساخته می‌شود. پوشش گرانیتی داخلی در آن ها با استفاده از سیلیکون، تیتانیوم و نانومواد تهیه می‌ شود. این پوشش به شما این امکان را می ‌دهد تا ظروفتان در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس برای تازه عروس هایی که تجربه آشپزی ندارند مقاومت بالا در برابر حرارت است.

این محصولات در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید نمونه هایی که با روکش شیشه ای تهیه شده‌اند را خریداری کنید. با داشتن راهنمای خرید قابلمه می‌توانید بهترین محصولات در لوازم پخت و پز را انتخاب کنید که تا سال ها استفاده از آن ها تضمین شود.

انتخاب جنس مناسب در راهنمای خرید قابلمه

قابلمه های موجود در بازار که می‌ توانید از هر فروشگاه مطرحی مثل نالینو خریداری کنید شامل ۴ نوع می‌شوند که هر کدام از مواد مختلفی شاخته شده اند. این سرویس ها شامل استیل ضدزنگ، مس، آلومینیوم و چدن هستند. بر اساس راهنمای خرید قابلمه هرکدام از این جنس ها می‌ توانند برای تهیه غذایی خاص مناسب باشند.

کیفیت و دوام در هرکدام متفاوت بوده و می‌ توانید هرکدام از آن‌ها را در اندازه ها و فرم های دل خواه تهیه کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که این سرویس ها توسط برندهای مطرحی در دنیا و ایران ارائه می‌شوند که کیفیت مخصوص به خود را دارند.

برای مثال، می‌توانید برندهای ام‌ جی ‌اس، فونیکس، یونیک، کرکماز و جی ‌فی‌ نی را تهیه کنید. برندهای مطرح ایرانی هم شامل زرساب، کاندید و تابان می‌ شوند که در همه فروشگاه های معتبر ایران به فروش می رسند. محبوبیت این محصولات و موارد مربوط به سلامتی و محیط زیست یکی دیگر از نکاتی است که در راهنمای خرید قابلمه باید به آن‌ها توجه شود.

هماهنگی سرویس قابلمه با اجاق گاز

توجه به هماهنگی سرویس قابلمه با اجاق گاز در راهنمای خرید قابلمه یکی از مواردی است که نه تنها سبب می‌شود که محیط شما به لحاظ بصری زیبا باشد بلکه نحوه درست قرار گرفتن این محصولات روی اجاق گاز را هم شامل می‌شود. قابلمه هایی با کف صاف که هیچ گونه برجستگی‌ای نداشته باشند، برای اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار مناسب هستند.

این در حالی است که استفاده از اجاق گازهای سنتی به شما این امکان را می‌دهد تا از هر فرمی برای قابلمه استفاده کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که از اجاق گازهای خاصی استفاده می‌کنند حتما در خرید قابلمه این موضوع را در نظر بگیرید.

امکانات جانبی که هر سرویس قابلمه می تواند داشته باشد

در این مورد به شما پیشنهاد می‌ کنیم از خرید سرویس هایی که دارای دسته پلاستیکی یا چوبی هستند خودداری کنید. این نوع محصولات دوست دار طبیعت نبوده و در استفاده داخل فر هم مناسب نیستند. دسته های سرویس آشپزی و درِ آن ها از جمله مواردی محسوب می شوند که در هنگام خرید باید نکات راهنمای خرید قابلمه را مد نظر قرار دهید.

راهنمای خرید قابلمه

برای مثال، استفاده از محصولاتی که دارای درهای شیشه ای هستند این امکان را به شما می‌دهند تا محتوای داخل قابلمه را مشاهده کنید در عوض می‌توانند آسیب پذیر و سنگین باشند. به طور کلی کیفیت بالا در امکانات این سرویس ها مربوط به درست چفت شدن در قابلمه است. این که هوا نتواند به راحتی داخل آن نفوذ کند یکی از گزینه های مهم در خرید این کالاها محسوب می‌شود.

جمع بندی

خرید قابلمه یکی از پر چالش ترین اقدامات در تهیه لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود. تنها به این دلیل که تنوع بالایی دارند و هرچه زیبایی و کیفتشان بالا رود قیمت بالاتری هم خواهند داشت. از آن دسته از محصولاتی هستند که باید نمونه های بسیار با کیفیتشان خریداری شود چرا که روزانه از آن ها استفاده می‌ شود. راهنمای خرید قابلمه یکی از بهترین گزینه ها برای اطلاع از نکات لازم خرید این محصولات است و با استفاده از این روش می‌ توانید تضمین کنید که همواره بهترین محصولات را تهیه خواهید کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...