مرتضوی: هم‌افزایی خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌وری فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد


مرتضوی: هم‌افزایی خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌وری فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که حدود 45 میلیون نفر از جمعیت کشور از مجموعه خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند، گفت: هم‌افزایی بین سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های زیرمجموعه بهره‌وری فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«سید صولت مرتضوی» در آیین «هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و صندوق‌های تابعه و شرکت‌های تحت نظارت» تاکید کرد: در نتیجه این هم‌افزایی اعتماد عمومی به خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش می یابد و این امر همسان‌سازی، افزایش ضریب نفوذ توان مالی و اقتصادی مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر این که باید از امکانات و ظرفیت‌ها به نحو بهینه استفاده شود، خاطرنشان کرد: حدود 15 درصد از اقتصاد کشور تحت نظارت این وزارتخانه است؛ بدون شک هم‌افزایی سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های زیرمجموعه می‌تواند ظرفیت‌های ارائه خدمات را افزایش و منجر به ارتقای بهره‌وری شود.

مرتضوی افزود: اقتصادهای خرد موجود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند همیار اثربخشی برای اقتصاد کلان کشور باشد. بدون شک اگر در کنار یکدیگر و با انگیزه و نیت خیر از ظرفیت‌ها استفاده شود تولید ملی کشور را به نحو چشم‌گیری افزایش پیدا می کند و از این فرصت به نفع مردم استفاده خواهد شد.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی با قدردانی ازتلاش‌های بانک رفاه کارگران درراستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و صندوق‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این بانک در سال‌های اخیر توانسته دستاوردهای قابل توجهی حاصل و فعالیت‌های خود را به نحو قابل توجهی افزایش دهد که ماحصل آن ارائه خدمات مناسب‌تر به بازنشستگان و ذی‌نفعان بوده است.

وی به برنامه‌های این بانک درراستای احداث مسکن کارگری اشاره کرد و گفت: تردید ندارم که با استفاده از ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران می‌توانیم مشکل مسکن کارگران را مرتفع کنیم و جای خرسندی است که آمادگی این بانک برای ایفای نقش اثربخش در این زمینه، مورد تقدیر رئیس جمهور نیز قرار گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه در حال حاضر ایران اسلامی، کشوری بزرگ و مقتدر در جغرافیای جهانی است، تصریح کرد: اگردرگذشته با تردید به توانمندی‌های ایران نگریسته می‌شد، امروزاین کشوربا عبورازتمامی بحران‌ها و انجام اقدامات بزرگ، مورد احترام و ستایش قدرت‌های جهانی است و عزت و اقتدار کشور مورد اذعان تمامی تحلیل‌گران و آزاداندیشان جهان است.

وی افزود: در حال حاضر پرچم اقتدار ایران اسلامی در سراسر گیتی به اهتزاز درآمده و این شوکت و امنیت به‌واسطه بزرگ‌مردانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا است.

« اسماعیل للـه‌گانی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز در ادامه این آیین گفت: با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران بستر برای توسعه فعالیت‌ها و حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی بیش از پیش فراهم شد و در این راستا آمادگی داریم همکاری‌های متقابل با صندوق‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را گسترش دهد.

وی تصریح کرد: در گذشته ظرفیت برای توسعه اقدامات محدود بود اما در سال‌های اخیر با حمایت‌های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی،وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان تامین اجتماعی دستاوردهای بزرگی حاصل و بستر برای توسعه فعالیت‌ها فراهم شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ، انتشار اوراق گواهی سپرده خاص از سوی بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی از دستاوردهای سال‌های اخیر این بانک برشمرد و گفت: از مسیر انتشار این اوراق جریان نقدینگی کشور به سمت واحدهای تولید سوق پیدا می‌کند و از این طریق علاوه بر کاهش نرخ تورم، تولید و اشتغالزایی رشد می‌کند.

للـه‌گانی به هم‌افزایی بانک رفاه و صندوق‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: با این هم‌افزایی در راستای تحقق اهداف شعار سال گام برمی‌داریم و از این طریق نسبت به توسعه خدمات و فعالیت‌ها اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال اظهارکرد: حمایت از مشارکت مردم در جهش تولید از سال‌های گذشته در دستور کار این بانک قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس رویکرد اصلی تمامی برنامه‌های توسعه‌ای بانک سوق دادن منابع و سرمایه‌های مردم به سمت واحدهای تولیدی بوده است و در سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم با جدیت بیشتری نسبت به استفاده از ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی مردم در راستای حمایت از تولید ملی گام برداریم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)