ستاره سیتی: اورتگا با سیوهایش ما را نجات داد


ستاره سیتی: اورتگا با سیوهایش ما را نجات داد

رودری، ستاره منچستر سیتی، می‌گوید اشتفان اورتگا با سیوهایش در مقابل تاتنهام، سیتیزن‌ها را نجات داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام بود و موفق شد با گل‌های ارلینگ هالند در دقیقه ۵۱ و ۱+۹۰ به پیروزی ۲-۰ برسد.

با این پیروزی آنها با ۸۸ امتیاز به صدر جدول رسیده‌اند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال، شانس اول قهرمانی لیگ برتر هستند و می‌توانند با پیروزی در هفته پایانی، یک بار دیگر فاتح لیگ برتر انگلیس شوند.

بازی امشب نکات جذاب زیادی داشت. یکی از آنها مصدومیت ادرسون و تعویض اجباری او در دقیقه ۷۰ بود که باعث شد اشتفان اورتگا به بازی بیاید و دقایق پایانی از دروازه تیمش محافظت کند.

او در این دیدار چند سیو فوق‌العاده و قابل توجه داشت که شگفت‌انگیزترین آنها واکنش عالی او در مصاف تک به تک با سون هیونگ مین بود که با پا توپ را دفع کرد.

ستاره سیتی: اورتگا با سیوهایش ما را نجات داد

او علاوه‌بر این مهار چند بار دیگر هم مانع تاتنهامی‌ها شد تا با همان دقایق کم حضورش در زمین از بهترین بازیکنان دیدار امشب باشد.

رودری که با حضور در دیدار امشب رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را یک بازی دیگر هم ادامه داد، در مصاحبه‌ای درباره اتفاقات بازی با تاتنهام صحبت کرد.

او گفت: «خیلی خوشحالم. البته این بهترین عملکرد ما نبود، اما برای پیروزی به اینجا آمدیم و این همان چیزی است که به آن رسیده‌ایم.

اشتفان اورتگا باورنکردنی بود. سه سیو فوق‌العاده، حرفی ندارم. او شگفت‌انگیز بود. اورتگا با سیوهایش ما را نجات داد، دوکو هم باورنکردنی بود. کل تیم عالی بازی کردند و یک بار دیگر اتحاد ما را نشان دادند. هنوز نباید جشن بگیریم، الان نوبت تمرکز بر بازی آخر و کسب جام است.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!