قیمت خودرو 26 اردیبهشت 1403/ کاهش ارزش خودرو شتاب گرفت


قیمت خودرو 26 اردیبهشت 1403/ کاهش ارزش خودرو شتاب گرفت

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403، با شتاب بیشتری نسبت به روزهای گذشته به روند ریزشی خود ادامه می‌دهد. طوری که اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کاهشی گزارش می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، امروز، چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را نسبت به روزهای ارزان‌تر آغاز کرد. اما همچنان در بعضی از موارد معدود قیمت افزایش داشته است.

آن‌طور که کارشناسان می‌گویند آغاز ریزش دلار از روزهای گذشته قیمت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است، این تاثیر به صورت نزولی در میان محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد.

با توجه به قیمت‌های وبسایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و خارجی نسبت به روز‌های گذشته نزولی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

قیمت تمامی خودرو‌های داخلی در صبح امروز با افتی شدید در بازار گزارش شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات اقتصادی ایران خودرو، با کاهش چشمگیر 45 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 45 میلون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا دستی از دیگر محصولات این شرکت، با افت 14 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 766 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

وانت زامیاد دیزل و وانت پادرا از محصولات شرکت سایپا، به ترتیب 18 میلیون تومان و 15 میلیون تومان کاهش دارند و هر کدام به قیمت 728 میلیون تومان و 675 میلیون تومان در بازار گزارش می‌شوند.

شاهین G از محصولات لوکس سایپا، نسبت به روز گذشته 16 میلیون کاهش دارد و به قیمت 718 میلیون تومان می‌توان خرید.

قیمت خودرو 26 اردیبهشت 1403/ کاهش ارزش خودرو شتاب گرفت

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو در تمامی محصولات کاهشی است، به استثنای چند محصول که در آن افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، به ترتیب 20 میلیون تومان و 30 میلیون تومان افزایش قیمت دارند که با قیمت دو میلیارد و 760 میلیون تومان و دو میلیارد و 830 میلیون تومان یه فروش برسند.

فیدلیتی (7 نفره) در شمار محصولات جذاب مونتاژی این شرکت، صبح امروز با کاهش 45 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی است که کاهش چشمگیر 66 میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کرد و به قیمت یک میلیارد و 980 میلیون تومان رسید. سایر محصولات مونتاژی افت زیادی مانند محصولات داخلی دارند.

قیمت خودرو 26 اردیبهشت 1403/ کاهش ارزش خودرو شتاب گرفت

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محاسبه تخفیفات و جرائم بیمه شخص ثالث در 1403