قیمت جدید بستیون T77 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403


قیمت جدید بستیون T77 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

در تازه‌ترین اقدام شرکت بهمن، قیمت جدید کراس‌اوور کوچک چینی بستیون T77 اعلام گردید.مطابق اعلام شرکت بهمن، قیمت جدید بستیون T77 پس از افزایش 192 میلیون تومانی، اکنون 2 میلیارد و 138 میلیون تومان تعیین گردیده است.این خودرو که پیش...

در تازه‌ترین اقدام شرکت بهمن، قیمت جدید کراس‌اوور کوچک چینی بستیون T77 اعلام گردید.

مطابق اعلام شرکت بهمن، قیمت جدید بستیون T77 پس از افزایش 192 میلیون تومانی، اکنون 2 میلیارد و 138 میلیون تومان تعیین گردیده است.

این خودرو که پیش از این با نام بسترن شناخته می‌شد، قرار است توسط گروه بهمن در بازار پرتقاضای ایران عرضه گردد. بستیون T77 دارای پیشرانه 1.5 لیتری تورربوشارژ با قدرت 169 اسب بخار است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌نماید.

در بخش مصرف سوخت، این خودرو میزان مصرف 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر را به ثبت می‌رساند و حداکثر سرعت آن به 192 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بستیون T77 دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و از سیستم تعلیق ساده بهره می‌برد. امکانات رفاهی احتمالی این خودرو شامل کروزکنترل، دوربین پارک، سیستم کی‌لس استارت، سانروف، نمایشگر 12.3 اینچی و سامانه‌های ایمنی متنوع خواهد بود.

در صورتی که مشتریان تیپ فول آپشن این کراس‌اوور را سفارش دهند، امکاناتی همچون کیسه‌های هوای پرده‌ای، رینگ‌های 19 اینچی و دستیارهای هوشمند رانندگی نیز در این خودرو تعبیه خواهد شد. طراحی داخلی و خارجی بستیون T77 شباهت زیادی به سایر محصولات چینی دارد و باید در بازار رقابتی کراس‌اوورهای کوچک رقابت نماید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وضعیت ثبت نام جدید خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه