پرسپولیس بهترین تیم لیگ است/ آرفی: حواشی درباره حقیقی را نمی‌فهمم!


پرسپولیس بهترین تیم لیگ است/ آرفی: حواشی درباره حقیقی را نمی‌فهمم!

مهاجم سابق سرخ‌ها و مربی فعلی هوادار مثل مسعود شجاعی می‌گوید تیمش باید مقابل پرسپولیس مساوی می‌کرد و شکست عادلانه نبوده است.

به گزارش ورزش سه، اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس که اخیراً به عنوان مربی هوادار در کنار مسعود شجاعی در کادرفنی تیم بنفش‌پوش تهرانی کار می‌کند درباره باخت مقابل سرخ‌ها گفت: واقعاً بازی خوبی بود اما فکر می‌کنم تاکنون هیچ تیمی نتوانسته مقابل پرسپولیس چهار موقعیت گل صددرصد خلق کند. این نشان می‌دهد تیم هوادار مثل گذشته فوتبال بزن زیرش را انجام نمی‌دهد و قدرت تاکتیکی زیادی پیدا کرده و فوتبال کاملاً تاکتیکی و رو به جلویی ارائه می‌دهد. هر کسی بازی تیم ما را می‌بیند از تماشای فوتبال هوادار لذت می‌برد. مثلاً خود علیرضا حقیقی مانند یک پلی‌میکر در تیم ما کار می‌کند. مقابل پرسپولیس بابک مرادی یک بار و کریم اسلامی هم دو سه شانس صددرصد گلزنی داشتند که متأسفانه هدر رفت و فکر می‌کنم عادلانه این بود که بازی مساوی شود و حق هوادار باخت نبود.

او با اشاره به اینکه برای مهار بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس برنامه داشتیم، گفت: دیدید که اورونوف را کاملاً مهار کردیم. برای بقیه بازیکنان خطرناک‌شان هم برنامه داشتیم اما به هر حال همه می‌دانند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و سخت است که همه توانایی‌های این تیم را مهار کنید.

پرسپولیس بهترین تیم لیگ است/ آرفی: حواشی درباره حقیقی را نمی‌فهمم!

مربی هوادار درباره حاشیه‌های عجیب در فضای مجازی بعد از بیرون رفتن علیرضا حقیقی از زمین هم گفت: حاشیه‌ها همیشه در فوتبال ایران وجود داشته اما علیرضا واقعاً مصدوم شد. باور کنید دوقلوی پایش بشدت آسیب دید و حالا باید ببینیم شرایطش برای بازی بعدی چه می‌شود. همه دیدند که دو سه فرصت گل خیلی خوب و صددرصد را هم از پرسپولیس با مهارت و تجربه‌اش گرفت. با این اوصاف نمی‌دانم حاشیه‌ها در مورد علی برای چیست و اساساً چقدر درست است.

اشپیتیم درباره شانس قهرمانی سرخابی‌ها هم گفت: شانس دو تیم 50-50 است اما خودم از آنجا که قبلاً بازیکن پرسپولیس بودم شخصاً دوست دارم این تیم قهرمان شود چون از نظر کیفی و فنی تیم خیلی خوبی هستند.

آرفی می‌گوید هوادار دنبال قهرمانی جام حذفی است: هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و فقط به برد مقابل گل‌گهر در بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم.

او درباره فینال لیگ قهرمانان و مصاف رئال مادرید با بوروسیا دورتموند هم نظر جالبی دارد: اول از همه بگویم که در بازی برگشت نیمه نهایی معلوم نشد چرا گل دوم بایرن مونیخ به رئال مردود اعلام شد اما من کلاً طرفدار سرسخت دورتموند هستم و فکر می‌کنم دورتموند توانایی برد مقابل رئال مادرید و قهرمانی اروپا را دارد چه بسا که قبلاً هم موفق به انجامش شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هواداران اصفهانی شاهد برد مهم سپاهان (عکس)