تحقق توسعه فرهنگ بیمه با افزایش رضایت مشتریان


مدیرعامل ساتا و رییس‌کل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در هفتمین همایش سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر با تاکید بر لزوم توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای در شرایط بحران اقتصادی، بر نقش شبکه فروش استانی در این امر مهم اشاره کردند. سردار ابن الرضا...

تحقق توسعه فرهنگ بیمه با افزایش رضایت مشتریان

مدیرعامل ساتا و رییس‌کل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در هفتمین همایش سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر با تاکید بر لزوم توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای در شرایط بحران اقتصادی، بر نقش شبکه فروش استانی در این امر مهم اشاره کردند.

سردار ابن الرضا رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ن.م با حضور در هفتمین همایش سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر بیان داشت: شرکت‌های بیمه‌ای باید بتوانند در تلاطم‌های اقتصادی مدیریت بحران کنند و بر توانگری مالی خود در این دوران توجه ویژه داشته باشند.

ایشان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بیمه در کشور اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه و رشد رفاه در یک جامعه عمق پذیرش فرهنگ بیمه‌گری در آن است که این مهم محقق نمی‌شود جز با رضایتمندی مشتریان از ارائه خدمات به آنها. از دیگر شاخص‌های مهم در پیشبرد اهداف بیمه، ادغام بیمه و فناوری است که با کمک هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها می‌تواند اثری مثبت در سود و زیان شرکت‌ها داشته باشد.

همچنین دکتر علی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در این همایش گفت: اهم فعالیت‌ها در صنعت بیمه را سرپرستی‌ها و نمایندگان استانی انجام می‌دهند و ارزیابی‌های اولیه ریسک، قراردهای مهم و سهم بزرگی از پویایی شبکه فروش مربوط به استان‌ها است.

ایشان ضمن خدا قوت به سرپرستان و نمایندگان حاضر در این مراسم بیان داشت: بیمه کوثر با نیرویی جوان و همیشه حاضر در صحنه خسارت‌ها توانسته است در میدان رقابت، برندسازی خود را انجام دهد. همچنین در بازدیدهای استانی که داشته‌ایم کمترین گزارشات منفی و شکایات از این شرکت دریافت شده که خود نشان دهنده انجام امور مدیریتی مناسب در مجموعه بیمه کوثر است.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت تارا اتومات و دنده ای +جدول