حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران شرق


دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی تهران شرق بیمه کوثر روند اجرای برنامه‌ها را بررسی و در جریان اقدامات این سرپرستی قرار گرفت. مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی طی جلسه‌ای با همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران شرق، در جریان امور...

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران شرق

دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی تهران شرق بیمه کوثر روند اجرای برنامه‌ها را بررسی و در جریان اقدامات این سرپرستی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی طی جلسه‌ای با همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران شرق، در جریان امور و عملکرد سال گذشته این پرستی قرار گرفتند.

دکتر آقادادی در این نشست صمیمی که با ارائه گزارش از فعالیت‌های نمایندگان زیر مجموعه توسط بیات سرپرست تهران شرق آغاز شد در ستایش خدمت‌رسانی به مردم گفت: نوع فعالیت شما اینگونه است که در زمان مشکلات، خسارت و آسیب دیدگی در کنار مردم هستید و امید را به آن‌ها هدیه می‌دهید. کیفیت ارائه خدمات در رضایتمندی مشتریان تجلی می‌یابد و خیرکثیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ایشان با تاکید بر مغتنم شمردن فرصت‌ها در راستای سودآوری شرکت افزود: لازم است نمایندگان ما با آگاهی از برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت، ترکیبی مناسب از فروش و مدیریت ریسک را اتخاذ کرده تا مسیر رسیدن به اهداف عالی شرکت هموار شود.

در پایان مدیرعامل بیمه کوثر از فعالیت‌های همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران شرق قدردانی و پاسخگوی سوالات آنها بود.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزنه‌برداری قهرمانی جهان| دهدار یک طلا و یک برنز گرفت/ بیرالوند هفتم شد