مادرید بهترین شهر برای زندگی/ کروس: من برای همیشه در مادرید می‌مانم


مادرید بهترین شهر برای زندگی/ کروس: من برای همیشه در مادرید می‌مانم

تونی کروس تایید کرد که بعد از بازنشستگی از فوتبال نیز در مادرید به زندگی ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس به احتمال زیاد یک فصل دیگر در رئال خواهد ماند اما همچنان احتمال اینکه او بعد از فینال لیگ قهرمانان اعلام بازنشستگی کند، وجود دارد. وضعیت او و لوکا مودریچ قرار است بعد از بازی فینال مشخص شود و باشگاه با هر دو صحبت خواهد کرد.

بدون شک از دست دادن این دو بازیکن برای رئال خبر خوبی نخواهد بود ولی کروس به واسطه سن کمترش، شانس بیشتری برای ادامه کار خواهد داشت و برای بسیاری قابل قبول نیست او در این شرایط بازنشسته شود.

مادرید بهترین شهر برای زندگی/ کروس: من برای همیشه در مادرید می‌مانم

وقتی از کروس در مورد آینده اش سوال شد، او پاسخ جالبی داد. کروس نگفت فصل بعد در رئال خواهد ماند ولی تایید کرد که به زندگی در مادرید ادامه می دهد: «من سال هاست خانه ای در خارج از آلمان، در مادرید پیدا کرده ام. اینجا خیلی راحتم و افراد زیادی هستند که من را دوست دارند و خوشحالم می کنند. هدفم این است برای همیشه در مادرید بمانم.»

کروس اخیرا یک آکادمی فوتبال در مادرید تاسیس کرده که شعبه دوم آکادمی او در مونیخ است. موردی که تایید می کند کروس تا چه اندازه به شهر مادرید عشق دارد.

لازم به ذکر است که ستاره های خارجی دیگری مثل لوئیس فیگو و مارسلو نیز بعد از بازنشستگی ترجیح داده اند در مادرید به زندگی ادامه دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...