نورمحمدی: جای خالی سروش حس شد / کاپیتان پرسپولیس هواخواه اوسمار در آمد!


نورمحمدی: جای خالی سروش حس شد / کاپیتان پرسپولیس هواخواه اوسمار در آمد!

مدافع میانی سابق پرسپولیس می‌گوید با حملات بی محابای مدافعان کناری این تیم شرایط برای گولسیانی و کنعانی زادگان خطرناک می‌شود.

به گزارش ورزش سه،^ رضا نورمحمدی مدافع اسبق پرسپولیس درباره از دست دادن موقعیت‌های گلزنی مقابل هوادار گفت: به هر حال پرسپولیس به دلیل شرایط خاصی که دارد بی‌محابا حمله می‌کند چون فقط باید سه امتیاز را بگیرد و از جنگ قهرمانی دور نماند. این مسئله باعث می‌شود پرسپولیس به گونه‌ای ریسکی هم بازی کند که متعاقب آن تیم‌های حریف هم گاهی صاحب موقعیت‌های خطرناکی می‌شوند. تیم هوادار هم از زمانی که شجاعی سرمربیگری‌اش را برعهده گرفته واقعاً نتایج خوبی داشته و تبدیل به تیمی هجومی شده است به همین دلیل بعضی اوقات حملات خطرناکی هم روی دروازه پرسپولیس داشتند که کنعانی‌زادگان و گولسیانی را به زحمت می‌انداختند چون این دو مدافع به نوعی در حملات تیم هوادار تنها بودند.

نورمحمدی در این باره ادامه داد: به نظرم مدافعان کناری ما بی‌محابا حمله می‌کنند و این مسئله موجب می‌شود مهاجمان حریف با مدافعان میانی ما تنها شوند. این مشکل باید به کمک هافبک‌های دفاعی و بازگشت سریع مدافعان کناری در ضدحملات حریفان جبران شود.

او در خصوص تیم استقلال خوزستان حریف آینده پرسپولیس هم گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است که مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی ارائه داد و این تیم قدرتمند را متوقف کرد اما باخت عجیبی مقابل نساجی متحمل شد. استقلال خوزستان با بازیکنان ازبکستانی و چند چهره دیگرش در نیم فصل دوم پوست انداخته و متحول شده به همین دلیل می‌تواند برای پرسپولیس هم خطرناک باشد چون به دنبال بقا است و چیزی هم برای از دست دادن ندارد. هر چند من معتقدم قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد.
نورمحمدی درباره افت اورونوف مقابل هوادار که نتوانست مثل بازی مقابل نساجی بدرخشد، گفت: اورونوف یکی دو موقعیت مقابل هوادار داشت که آرشا شکوری آنها را مهار کرد اما شاید از نظر روحی کمی پایین آمده است. شاید با تغییر جایش در چند پست متفاوت و سپردن موارد تاکتیکی مختلف بتوان دوباره از او بهترین بازی را گرفت.

مدافع میانی اسبق سرخ‌ها همچنین گفت: سروش یک بازیکن طراح است که غیبتش در پرسپولیس تا حدودی تأثیر‌گذار بود چون به هر حال با بازیسازی و شکل بازی او حملات تیم به خوبی به زمین حریف انتقال پیدا می‌کند و تیم نظم و هارمونی بهتری پیدا می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اوسمار باید حفظ شود یا نه گفت: بعد از اینکه یحیی رفت اوسمار تیم را در اختیار گرفت و البته با جذب چندین بازیکن خوبی که در زمان یحیی نبودند و دستش هم باز بود نتایج خوبی کسب کرد. به همین دلیل از آنجا که اوسمار شناخت صددرصدی دارد باید حفظ شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش