سدیروت هدف حمله موشکی قرار گرفت/ آژیرها به صدا درآمدند


سدیروت هدف حمله موشکی قرار گرفت/ آژیرها به صدا درآمدند

اقتصادنیوز :رسانه‌های رژیم صهیونیستی شلیک سه موشک به شمال منطقه غلاف غزه را تایید کردند. شبکه خبری الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در این مناطق خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» امروز چهارشنبه اعلام کرد که آژیرهای هشدار در «سدیروت» و «نیرعام» واقع در شمال منطقه غلاف غزه به صدا درآمدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک سه موشک به منطقه «سدیروت» واقع در مرزهای اراضی اشغالی با غزه خبر دادند.

گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یک گروه از نیروهای پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان درگیری‌هایی در خیابان «السکه» در شرق پایگاه جبالیا هدف قرار داده که تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند.

خبر مرتبط
مناطق مسکونی غزه زیر آتش بمباران صهیونیست ها

اقتصادنیوز: بامداد امروز مناطق مختلف نوار غزه از جمله شهر رفح شاهد حملات سنگین زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی و برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی بوده است.

همچنین خبرنگار شبکه خبری الجزیره از عقب‌نشینی‌ نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از محله «الزیتون» در شهر غزه پس از عملیات نظامی شش روزه خبر داد.

این منبع از وقوع درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

خبر مرتبط
هشدار صلیب سرخ نسبت به فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه/ قحطی قریب الوقوع است

اقتصادنیوز: جمعیت صلیب سرخ در فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت انسانی در غزه به دلیل بسته شدن گذرگاه‌های مرزی رو به وخامت است.

خبرنگار الجزیره در ادامه اعلام کرد که در حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منزل خانواده «براش» در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه، پنج تن به شهادت رسیدند.

منبع یاد شده اظهار کرد که در حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به درمانگاه آنروا در محله «الصبره» در جنوب شهر غزه، ۱۰ آواره فلسطینی به شهادت رسیدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازگشت جومونگ به تلویزیون با سریال خانواده کیمچی!