قیمت جدید لاستیک اعلام شد


قیمت جدید لاستیک اعلام شد

سخنگوی اتاق اصناف گفت: قیمت جدید لاستیک سایز ۱۳ جدید یک میلیون و ۵۰ هزار تومان شده و لاستیک سایز ۶۵۶۵۱۴ پیش از این یک میلیون و ۲۰ هزار تومان بود که در حال حاضر به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، مهدی امیدوار سخنگوی اتاق اصناف درباره آخرین جزئیات از قیمت مصوب لاستیک گفت: یکی از اتفاق هایی که زمینه ساز افزایش تولید لاستیک در کشور شد، افزایش قیمت لاستیک بود که بسیاری از تولید کنندگان به دلیل عدم افزایش قیمت، امکان رشد تولید را نداشتند که در حال حاضر با افزایش قیمت ما شاهد رشد تولید خواهیم بود.

به گفته وی قیمت لاستیک ۶۵۶۵، ۱۳ قیمت قدیم ۷۷۰ هزار تومان بود که در حال حاضر هر دانه لاستیک سایز ۱۳ جدید یک میلون و ۵۰ هزار تومان شده و لاستیک سایز ۶۵۶۵۱۴ پیش از این یک میلیون و ۲۰ هزار تومان بود که در حال حاضر به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.

او گفت: لاستیک‌های سایز ۱۵ و ۱۶ که در کشور مصرفی ندارند و بسیاری از این لاستیک‌ها در کشور رسوب کرده اند تولید کنندگان این بخش قیمت آنها را زیر نرخ مصوب گذاشته اند.

سخنگوی اتاق اصناف در خصوص نحوه پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک هم گفت: در ابتدا به سامانه جامع تجارت متقاضیان مراجعه کرده و در قسمت پیش ثبت نام اطلاعات خود و نوع درخواست خود را وارد می‌کنند و بعد از ثبت اطلاعات و تایید آن کد رهگیری دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: بعد از دریافت کد رهگیری متقاضیان ۵ روز فرصت دارند که به واحدهای صنفی مجاز مراجعه کرده و می‌توانند لاستیک خود را دریافت کنند.

وی توضیح داد: امکان ثبت نام تمامی افراد وجود دارد، اما پیش ثبت نام دارای شرایطی است که یکی از این شرایط نوع خودروی افراد است که از طریق آن می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاخص بازار بورس ، امروز 9 اردیبهشت 1403