سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها


سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها

جشنواره روابط عمومی به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با چهار محور اصلی، شامل بوت کمپ‌های تخصصی روابط عمومی، پنل‌ها و نشست‌های کارآمد این هفته در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. تجارت‌نیوز علاوه بر برپایی غرفه ثابت در این جشنواره، با پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها؛ چگونه اخبار غیرواقعی را تشخیص دهیم؟» حضور داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، جشنواره روابط عمومی به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با چهار محور اصلی از 22 تا 26 اردیبهشت در محل دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

تجارت‌نیوز علاوه بر برپایی غرفه ثابت در این جشنواره، با دو پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها؛ چگونه اخبار غیرواقعی را تشخیص دهیم؟» و «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی» در بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور حضور دارد.

پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها»

این پنل با اجرا و راهبری علی نصراللهی نصرآباد، فعال رسانه‌ای، روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه، در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و با استقبال دانشجویان روبه‌رو شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش 30درصدی حجم آب در اثر تغییرات اقلیم