دستاورد تاریخی آرتتا: نشان پادشاه اسپانیا (عکس)


دستاورد تاریخی آرتتا: نشان پادشاه اسپانیا (عکس)

نشان سلطنتی ایزابلا کاتولیک از طرف پادشاه اسپانیا به میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعطا شد.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نشان سلطنتی ایزابلا کاتولیک را از پادشاه اسپانیا دریافت کرد.

این مدال یک حکم مدنی اسپانیایی به پاس قدردانی از جوانمردی و افتخار است و توسط پادشاه اسپانیا، صدراعظم و وزیر امور خارجه این کشور اعطا می‌شود.

از زمان آغاز اعطای این نشان در سال 1815، این جایزه به ندرت به چهره‌های سرشناس اعطا شده است. نشان معتبر فقط به مردم و مؤسسات به دلیل خدمات فوق العاده آن‌ها به اسپانیا، یا ارتقای روابط بین المللی و همکاری با سایر کشورها اعطا می‌شود.

دستاورد تاریخی آرتتا: نشان پادشاه اسپانیا (عکس)

سرمربی آرسنال امروز به همراه خانواده، دوستان و کادرفنی و مدیریتی آرسنال در سفارت اسپانیا در لندن حضور یافت و این نشان را دریافت کرد.

آرتتا در این باره گفت: "من هم خوشحال و هم مفتخرم که نشان سلطنتی ایزابلا کاتولیک را دریافت کردم. مایلم به نمایندگی از خود و خانواده‌ام از این فرصت استفاده کرده و تشکر و قدردانی صمیمانه خود را به پادشاه اسپانیا، صدراعظم و وزیر امور خارجه برسانم.

دستاورد تاریخی آرتتا: نشان پادشاه اسپانیا (عکس)

این لحظه واقعاً فوق‌العاده‌ای است که امروز در سفارت اسپانیا در لندن، همراه با افراد زیادی که در طول زندگی‌ام برای من الهام‌بخش بودند، این جایزه را دریافت کردم.

این جایزه معتبری که به من اعطا شد، تقدیم به همه افراد خاص زندگی‌ام است که مسیر من را تاکنون شکل داده اند، به من در عبور از چالش‌ها کمک کرده‌اند و موفقیت‌ها را در کنارم جشن می‌گیرند. در نهایت، هیچ یک از این‌ها بدون خانواده زیبای من ممکن نبود. من از شما سپاسگزارم."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!