پوچتینو: به قولم وفا کردم و تیم خوبی ساختم


پوچتینو: به قولم وفا کردم و تیم خوبی ساختم

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید او بالاخره به قولش وفا کرده و چلسی از نظر عملکرد و نتیجه بهبود یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم امشب توانست برایتون را ۲-۱ شکست دهد و در رده ششم بماند. آنها با این نتیجه همچنان شانس خوبی برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل بعد دارند. پوچتینو پس از بازی به مقابل خبرنگاران رفت و به سوالات آنان پاسخ داد.

عملکرد تیم؟
نمایشی عالی. رویارویی با تیمی مانند برایتون که بسیار خوب بازی می‌کند، اعتبار زیادی برای بازیکنان ما محسوب می‌شود. من خیلی خوشحالم. سه امتیاز ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار می‌دهد تا بتوانیم بازی آخر را برای احتمال حضور در اروپا با پیروزی به پایان برسانیم.

عملکرد خوب در هفته‌های اخیر؟
به قولی که دادیم عمل کردیم. در بازی‌های گذشته ما نتایج و عملکرد بهتری داشته‌ایم. ما قبلا در مورد صبر صحبت کردیم و زمانی که نیاز به ساختن چیزی دارید به زمان نیاز دارید اما این صحبت‌ها در باشگاه‌های بزرگ همیشه بهانه به حساب می‌آیند. ما به کار و تلاش ادامه می‌دهیم.

پوچتینو: به قولم وفا کردم و تیم خوبی ساختم

احتمال حذف VAR از لیگ برتر؟
این تصمیم من نیست. ما در عصری از فناوری زندگی می‌کنیم و این سیستم باید به فوتبال کمک کند. قبلا هم گفته‌ام خود وی‌ای‌آر خوب است اما نحوه استفاده از آن اشتباه است.

نظر دیگری در مورد بازی؟
نظر خاصی ندارم، فقط تبریک به بازیکنان بابت نمایش خوب‌شان. ما کاملا شایسته این پیروزی بودیم، به همین دلیل من بسیار خوشحالم. این پیروزی به ما اجازه می‌دهد تا رویای بازی در اروپا را در فصل آینده داشته باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟