رؤیای ناجی یووه: باید قهرمان همه جام‌ها شویم


رؤیای ناجی یووه: باید قهرمان همه جام‌ها شویم

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، معتقد است که تیمش باید با هدف قهرمانی پا در تمامی رقابت‌ها بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی این مسابقات در این فصل را از آن خود کند.

تک گل این بازی را ولاهوویچ وارد دروازه حریف کرد که یک پیروزی ارزشمند و بسیار مهم را برای آنها به ارمغان آورد و باعث شد که یووه فصل را بدون جام به پایان نبرد. او همچنین با گلی که زد جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد و در آستانه دو گله شدن در این بازی بود که گل دومش به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد.

2014186

این ستاره یوونتوس پس از پایان این بازی در گفتگو با اسپورت مدیاست اظهار داشت: «من فقط می‌توانم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم چون ما می‌دانیم که در طول این سال همه کار انجام دادیم و با تمام سختی‌هایی که داشتیم توانستیم به هر دو هدفی که داشتیم برسیم. از دست دادن سری آ باعث تاسف است اما اینتر شایستگی قهرمانی را داشت.

امشب دیدار فینال را برابر تیمی بزرگ برگزار کردیم. به آنها هم تبریک می‌گویم اما از همین حالا به فکر فتح جام‌های بیشتر با یوونتوس هستم. به هدفی که در قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشتیم رسیدیم. فصل آینده باید با هدف قهرمانی در تمامی جام‌ها وارد شویم چون یوونتوس هستیم و این در دی‌ان‌ای ماست و انتظاری است که همه هواداران از ما دارند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای مارکا/ حتی در 3 قسط: ناتوانی بارسا در خرید ستاره سیتی