گریه ناراحت‌کننده آلگری: همین حالا اخراجم کردید!


گریه ناراحت‌کننده آلگری: همین حالا اخراجم کردید!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از قهرمانی با این تیم بسیار احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی ایتالیا روبروی آتالانتا به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم پیروزی برسد و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند تا این فصل را بدون جام به پایان نبرده باشد.

آلگری در چند هفته اخیر بسیار تحت فشار بوده و شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری او از هدایت یوونتوس به گوش رسیده است. به نظر می‌رسد که این موضوع باعث شده است که او تحت تاثیر قرار بگیرد و شب گذشته نتوانست در گفتگو با خبرنگاران جلوی احساساتی شدنش را بگیرد و به گریه افتاد.

2022438

این مربی ایتالیایی در حالی که سعی می‌کرد جلوی اشک ریختنش را بگیرد به خبرنگاران گفت: «من بسیار خوش شانس هستم چون عضوی از باشگاه‌های بزرگ بوده‌ام. هنوز هم هستم و به همین دلیل خوشحالم. امشب باید جشن بگیریم چون مدعی قهرمانی نبودیم. باید به آتالانتا به خاطر سبک بازی‌اش تبریک بگویم.

از همه مهم‌تر دوست دارم برای این تیم در رقابت‌های لیگ اروپا آرزوی موفقیت کنم. یوونتوس همیشه به معنای پیروزی و قهرمانی است و امشب توانستیم این کار را انجام دهیم. من فقط می‌توانم از بازیکنانم تشکر کنم چون یک پیروزی بسیار خوب را به من و به این باشگاه هدیه کردند.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره میراثی که او پس از سه سال در این باشگاه به جای گذاشت از او پرسید: «همین حالا من را اخراج کردید؟»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی