تن‌هاخ: با این وضعیت یونایتد حرفی از غرور نمی‌زنم


تن‌هاخ: با این وضعیت یونایتد حرفی از غرور نمی‌زنم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، می‌گوید پس از فصل ضعیفی که با این باشگاه سپری کرده است، حرفی از غرور نمی‌زند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با پیروزی ۳-۲ در دیدار خانگی مقابل نیوکسل به ناکامی‌هایش در هفته‌های گذشته پایان داد. آنها در هفته پایانی به مصاف برایتون می‌روند و سپس برای آخرین دیدار فصل که فینال جام حذفی مقابل منچستر سیتی است آماده می‌شوند. اریک تن‌هاخ پس از پایان بازی و صحبت با هواداران، در کنفرانس خبری در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

نتیجه نهایی؟

پس از چند هفته ناامیدی نتیجه خوبی بود. ما می‌خواستیم حمایت هواداران را جبران کنیم. گل‌های بسیار خوبی به ثمر رساندیم که نتیجه کار تیمی بودند. همیشه از اینکه بازیکنان جوان گلزنی می‌کنند خوشحال می‌شوم. به آنها و کل تیم افتخار می‌کنم.

گلزنی هویلوند؟

فکر می‌کنم او به استراحت نیاز دارد تا سرحال باشد. مهاجمی مانند او برای گل همه‌ کار می‌کند. این گل برای اعتماد‌به‌نفس او بسیار مهم است، بنابراین من واقعاً خوشحالم که او گل زد.

تن‌هاخ: با این وضعیت یونایتد حرفی از غرور نمی‌زنم

قطعا باشگاه می‌خواهد برونو را حفظ کند، در این مورد شکی نیست. تا جایی که من می‌دانم، او عاشق بازی کردن برای تیم است. به‌خصوص با توجه به مصدومیت‌های دیگر بازیکنان او به‌عنوان یک بازیکن سطح بالا نقش مهمی در ترکیب دارد.

از این فصل راضی هستید؟

اصلا، بعد از فصلی که تاکنون داشته‌ایم، در مورد غرور صحبت نمی‌کنم. همه ما از این فصل ناامید هستیم. فقط می‌توانیم با پیروزی در فینال جام حذفی قهرمان شویم و کمی وضعیت را بهتر کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتاریست مشهور: پپ و بازیکنانش متقلب نیستند