بهره مندی بیش از 49 هزار مشترک از گاز طبیعی در سال 1402


بهره مندی بیش از 49 هزار مشترک از گاز طبیعی در سال 1402

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: امروزه حامل‌های انرژی به ویژه گاز طبیعی نقش موثری در توسعه و رفاه اقتصادی خانوارها دارد و به همین منظور با همت و...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: امروزه حامل‌های انرژی به ویژه گاز طبیعی نقش موثری در توسعه و رفاه اقتصادی خانوارها دارد و به همین منظور با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در سال 1402، بیش از 49 هزار مشترک در واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری، خانگی، آموزشی و عمومی از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی، افزود: در همین مدت،بیش از 709 کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن اجرا، بیش از 14 هزار و 100 انشعاب و 81 ایستگاه تقلیل فشار در سطح استان پهناور اصفهان نصب و راه اندازی شده است.

عسکری گفت: کمک به چرخه تولید و اقتصاد یک وظیفه مهم بوده و به همین منظور به بیش از 5 هزار و 500 واحد تولیدی، صنعتی، تجاری و عمومی و 43 هزار و 500 مشترک خانگی شهری و روستایی گازرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: درحال حاضر 114شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه و بیش از 20 هزار واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان پهناور اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین ایمن و پایدار گاز مشترکین خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور است.

اصفهان/ بهمن راعی


بهره مندی بیش از 49 هزار مشترک از گاز طبیعی در سال 1402

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

15 روز اسارت دختر 20 ساله در چنگال گروگان گیر ها