کسب مدال در پاریس خوشحال کننده است؛/ لوکارلی: والیبال ایران آینده درخشانی دارد


کسب مدال در پاریس خوشحال کننده است؛/ لوکارلی: والیبال ایران آینده درخشانی دارد

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل معتقد است بازیکنان جوان ایران بسیار باکیفیت هستند و آینده درخشانی خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چندروزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت به وقت محلی در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل پس از این دیدار دوستانه، گفت: این بازی، آزمون خیلی خوبی بود. این موضوع که گاهی اوقات مقابل تیم‌هایی که استایل متفاوتی در والیبال ارائه می‌دهند، بازی کنید بسیار کمک‌کننده است.

ریکاردو لوکارلی با بیان این‌که از کیفیت تیم ایران مطلع هستند و همیشه بازی مقابلشان خوب است، عنوان کرد: در مجموع این دیدار تدارکاتی آزمون خیلی خوبی بود. هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و این دیدارها پیش از آغاز لیگ ملت‌ها برایمان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان ایران بسیار باکیفیت هستند. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را دنبال ‌کردم و تیم ایران همیشه از جایگاه خوبی در این مسابقات برخوردار بوده و اکثرا پیروز میدان شد. فکر می‌کنم والیبال ایران آینده درخشانی با این بازیکنان در پیش دارد.

وی درباره بازی‌های المپیک 2024 پاریس و امکان قهرمانی برزیل در مسابقات والیبال مردان گفت: مطمئنا کسب مدال المپیک آرزوی هر ورزشکاری است. کسب یک مدال دیگر در پاریس بسیار خوشحال کننده خواهد بود. نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و بهترین خود را به نمایش خواهیم گذاشت تا با یک مدال دیگر به برزیل برگردیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟