قتل پسر جوان بخاطر پس‌گردنی / جنایتی که در بوستان پرندگان رقم خورد


قتل پسر جوان بخاطر پس‌گردنی / جنایتی که در بوستان پرندگان رقم خورد

به گزارش رکنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد در جریان درگیری میان دو گروه از...

به گزارش رکنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد در جریان درگیری میان دو گروه از جوان‌ها یکی از آنها براثر ضربه چاقویی که به قلبش اصابت کرده زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

ماموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند مقتول با دو نفر از دوستانش به ورودی بوستان پرندگان رفته بود که در آنجا با شش نفر دیگر درگیر شد و این قتل رقم خورد. شش متهمی که طرف دعوا با مقتول بودند دستگیر و دو نفر از آنها که نوجوان بودند به دادسرای اطفال منتقل شدند.

دو دوست مقتول که شاهدان ماجرا بودند همراه چهار متهم جوان در این پرونده دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

ابتدا دوستان مقتول مورد تحقیق قرار گرفتند که معلوم شد آن شب مست بودند و ناخواسته با این شش نفر دعوای‌شان شده و کار به زد و خورد و درگیری کشیده‌است.

در ادامه این دعوا وحید، یکی از متهمان دست به چاقو شده و مقتول را از ناحیه قلب زخمی کرده بود. اما چهار متهم دیگر گفته‌های آن دو را قبول نکردند و به تناقض‌گویی پرداختند.

وحید که شاهدان او را به‌عنوان قاتل معرفی کرده بودند در اظهاراتش گفت: من و دوستانم برای تفریح به ورودی آن بوستان رفته بودیم که مقتول و دوستانش که مست بودند به سمت ما آمدند و حتی او یک پس‌گردنی به من زد و همین باعث دعوا شد.

در ادامه نفهمیدیم چه کسی او را با ضربه چاقو زخمی کرد.

ترسیده بودیم و حتی کمک کردیم که او به بیمارستان منتقل شود اما در آنجا فهمیدیم مرده است و با دوستان مقتول دعوای‌مان شد که پلیس ما را بازداشت کرد.

درحالی‌ که دوستان وحید نیز مدعی شدند نمی‌دانند چاقو در دست چه کسی بوده و باعث قتل پسر جوان شده است.

سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با اعتراف‌های ضدونقیض متهمان آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات ادامه دارد.


قتل پسر جوان بخاطر پس‌گردنی / جنایتی که در بوستان پرندگان رقم خورد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)