آپدیت One UI 6.1 سامسونگ برای این گوشی میان‌رده منتشر شد


آپدیت One UI 6.1 سامسونگ برای این گوشی میان‌رده منتشر شد

به نظر می‌رسد کار سامسونگ با گوشی‌های پرچمدار و آپدیت One UI 6.1 به پایان رسیده و اکنون نوبت به میان‌رده‌ها رسیده است. در این راستا، به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی محبوب گلکسی A34 منتشر شده است. برای دریافت این آپدیت به تنظیمات گوشی مراجعه...

به نظر می‌رسد کار سامسونگ با گوشی‌های پرچمدار و آپدیت One UI 6.1 به پایان رسیده و اکنون نوبت به میان‌رده‌ها رسیده است. در این راستا، به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی محبوب گلکسی A34 منتشر شده است. برای دریافت این آپدیت به تنظیمات گوشی مراجعه کنید.

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تقریباً به پایان رسیده و حالا این غول فناوری قصد دارد به مرحله بعد وارد شود. از این رو، گوشی گلکسی A34 یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه این شرکت محصول می‌شود که به‌روزرسانی فوق را دریافت کرده است.

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی میان رده Galaxy A34

متأسفانه بر خلاف انتظار برخی از ویژگی‌های کلیدی در این آپدیت وجود ندارند، هرچند که دلیل منطقی و قابل قبولی برای این کار ارائه شده است.

قابلیت‌هایی که در این آپدیت One UI 6.1 گوشی A34 حضور ندارند

به عنوان مثال، در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A34 خبری از هوش مصنوعی (AI) نیست. این رویکرد از آنجا اتخاذ شده که گوشی مورد بحث به تراشه میان‌رده Dimensity 1080 ساخت مدیاتک مجهز شده و توان لازم برای اجرای قابلیت‌های AI را ندارد.

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی میان رده Galaxy A34

جدا از این مورد، به‌روزرسانی One UI 6.1 شامل وصله‌های امنیتی آوریل 2024 و فرمور A346NKSU5CXD5 است. به گزارش وب‌سایت خبری Phonearena، این آپدیت چند روز قبل در اختیار کاربران کره‌ای قرار گرفته است، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی کاربران ایرانی نیز امکان دریافت آن را داشته باشند.

در همین رابطه بخوانید:

- تایید شد: آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود
- هجوم کاربران و حجم سنگین بروزرسانی One UI 6.1 سرورهای سامسونگ را به خاموشی فرو برد

برای دریافت این آپدیت 1.9 گیگابایتی به بخش تنظیمات (Settings) گوشی مراجعه کرده و در پایین منو گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار (Update Software) را انتخاب کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟