بازداشت 2 برادر شرور که هیچ کس جرات شکایت از آنها را نداشت / در مشهد فاش شد


بازداشت 2 برادر شرور که هیچ کس جرات شکایت از آنها را نداشت / در مشهد فاش شد

به گزارش رکنا ، به دنبال گزارش های شهروندان از شرارت های چند تن از اوباش معروف منطقه شهرک شهید رجایی(قلعه ساختمان)مشهد بلافاصله گروهی از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد با نظارت...

به گزارش رکنا ، به دنبال گزارش های شهروندان از شرارت های چند تن از اوباش معروف منطقه شهرک شهید رجایی(قلعه ساختمان)مشهد بلافاصله گروهی از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد با نظارت مستقیم سرهنگ رضایی وارد عمل شدند و به بررسی گزارش های شهروندان پرداختند.تحقیقات پلیس بیانگر آن بود که عاملان اصلی نزاع و تهدید در فضاهای مجازی 2 برادر هستند که با عده کشی و قدرت نمایی با انواع سلاح سرد،رعب و وحشتی را در بولوار حر به راه انداخته اند به گونه ای که بسیاری از اهالی به دلیل کینه توزی و مزاحمت های مخوف آنان ،جرئت شکایت ندارند.

به همین دلیل نیروهای پلیس اطلاعات وامنیت با هماهنگی های قضایی،تحقیقات پلیسی را ادامه دادند و 2 برادر مذکور را به همراه 2 تن دیگر از همدستانشان در حالی دستگیر کردند که در خواب سحرگاهی به سر می بردند.

در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی قمه ،شمشیر،چاقو و مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. با انتقال عاملان شرارت ها به مقر انتظامی مشخص شد که 3 تن از آنان سوابق شرارت دارند و همان شب قصد داشتند با عده کشی ،نزاع وحشتناک دیگری را آغاز کنند که در چنگ قانون گرفتار شدند.

متهمان که بین 20 تا 28 سال دارند به مراجع قضایی معرفی شدند.

سجاد پور


بازداشت 2 برادر شرور که هیچ کس جرات شکایت از آنها را نداشت / در مشهد فاش شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هلاکت 2 نفر مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر