روابط عمومی‌ها امروز به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده‌‌اند


روابط عمومی‌ها امروز به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده‌‌اند

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه تبریک گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روزجهانی روابط‌عمومی و ارتباطات است. این روز نه تنها به عنوان یک صفحه در تاریخ تقویم‌ها، بلکه بارقه‌ای از فرهنگ و هنر توأم با تعهد و تخصص و آغشته به ظرافت‌های هنری است. کار روابط عمومی کار دل است و تا عشق به کار نباشد نمی‌توان در این زمینه گام برداشت.
فضیلت آگاهی‌بخشی و آگاه‌سازی از بارزترین درجات علمی محسوب می‌شود که با طراحی و معماری فرهنگی می‌تواند مسیری روشن را در برابر دیدگان مخاطبین خلق کرده و نقشه راهی مناسب پیش روی جامعه مخاطبین خود ساخته و پرداخته سازد. این مسیر با درایت و دانش اصحاب ارجمند ارتباطات و روابط عمومی تعریف می‌شود که عالمانه و دقیق به تجسّم رویکردهای متمایز با شیوه‌های هنری و خلاقانه می‌پردازند. روابط عمومی و ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده و همواره با ترقی و علم آموزی به ارتقاء جایگاه و اعتلای سازمان متبوع خود و در نتیجه با رویکردی پویا و کوششی وصف ناپذیر، پرچم‌دار اندیشه پیاده سازی مؤلفه های جهاد تبیین در کشور است.
بدون تردید در عصر ارتباطات و با گسترده شدن شبکه‌های ارتباطی، نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی به عنوان طلایه داران آگاهی‌بخشی در جامعه که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی روشن و اثربخش در آحاد مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و شایسته تقدیر است. نام‌گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که در کنار بعد اجرایی، به مثابه یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون آن هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد، بیانگر اهمیت روز افزون ارتباطات در دنیای امروز به شمار می‌رود.
ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی علی الخصوص تلاش‌گران عرصه های جهاد تبیین در حوزه های علمی و فرهنگی کشور که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات قدم برداشته و بر می‌دارند، از خداوند توفیقات روزافزون همه عزیزان خدوم به میهن اسلامی را مسئلت دارم.
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازدید قائم مقام وزیر صمت از گروه صنعتی انتخاب