منوی جدید تنظیم صدا در اندروید 15 را اینجا ببینید


منوی جدید تنظیم صدا در اندروید 15 را اینجا ببینید

گوگل در بتای دوم اندروید ۱۵ دست به بازطراحی منوی کنترل صدا (volume menu) زده است و شاهد تغییرات بسیار مفید و کاربردی در کنار ظاهری جذابتر هستیم. در ادامه می‌توانید با منوی ولوم اندروید ۱۵ و تازه‌ای آن آشنا شوید. پیش از هر چیز باید بگوییم...

گوگل در بتای دوم اندروید ۱۵ دست به بازطراحی منوی کنترل صدا (volume menu) زده است و شاهد تغییرات بسیار مفید و کاربردی در کنار ظاهری جذابتر هستیم. در ادامه می‌توانید با منوی ولوم اندروید ۱۵ و تازه‌ای آن آشنا شوید.

پیش از هر چیز باید بگوییم درباره منوی اسلایدر کوچک تنظیم صدا هنگام فشردن دکمه‌های ولوم صدا نمی‌کنیم. این منوی جدید هنگام ضربه‌زدن بر روی گزینه موجود در اسلایدر ظاهر می‌شود و حاوی تنظیمات و امکانات متعددی است. منوی شناور مزبور از زمان اندروید ۱۰ بدون تغییر باقی مانده بود.

volume-menu.JPG

منوی جدید نه تنها زیباتر است و ظاهر بهتری دارد، بلکه اسلایدرها حالا بزرگتر و دارای رنگ‌های با طراوت‌تری هستند. البته کارکرد آنها تغییری نکرده است و همان کارهای پیشین را انجام می‌دهند.

در همین رابطه بخوانید:

- بتای دوم اندروید 15 با قابلیت فضای خصوصی منتشر شد؛ از گوشی‌های شیائومی تا آنر و لنوو
- ارمغان جذاب گوگل برای اندرویدی‌ها: سیستم تشخیص سرقت گوشی معرفی شد
- اندروید 14 برای تلویزیون با قابلیت تصویر در تصویر معرفی شد

در این منو حالا میانبرهایی برای دسترسی سریع به Live Caption و تغییر خروجی صدا تعبیه شده است. همچنین یک اسلایدر برای تنظیم شدت بلندی صدای Cast نیز اضافه شده است. جالب اینکه با فشردن دکمه مقابل نوار لغزان Media، می‌توان حالت کنونی را برای مراجعه‌های بعدی ذخیره کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر خوب برای کاربران گوشی Galaxy A52s؛ آپدیت One UI 6.1 با اندروید 14 در ایران عرضه شد