زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد


زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

«داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.»

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی صدر گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند.

وی افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی و هزار و ۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.

صدر درباره کارت شرکت در این آزمون، گفت: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی به داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال۱۴۰۳ توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات کامل‌تر، به اطلاعیه‌های منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وضعیت امروز هوای تهران