آیا با پست پیمان معادی درباره معلم‌ها حواشی پایان یافت؟


آیا با پست پیمان معادی درباره معلم‌ها حواشی پایان یافت؟

پست پیمان معادی درباره معلم ها، وایرال شدن ویدیویی از نصرالله رادش، پایان سریال «هفت سر اژدها» و شروع یک سریال جدید خبرهای مهم این هفته هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، «هفت روز سیما» عنوان یک بسته خبری-تحلیلی است که در پایان هر هفته به بازخوانی متن و حاشیه اتفاقات خبری صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی می‌پردازد. همچنین در این بسته، نیم‌نگاهی هم به شایعات و اخبار غیررسمی داریم و در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مهمترین اخبار هفته در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی باخبر شوید.

امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه می‌توانید با شماره ۱۴۹ بسته خبری «هفت روز سیما» همراه شوید.

چهره هفته؛ پیمان معادی

سریال «افعی تهران» این روزها جزو پربیننده‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی است که هر قسمت حواشی خود را هم در پی داشته است. بیش از اینکه «افعی تهران» با نام سامان مقدم کارگردانش شناخته شود از پیمان معادی که علاوه بر نقش اصلی فیلمنامه سریال را هم نوشته است، یاد می‌شود. این اولین سریالی است که معادی به عنوان بازیگر در این سال‌ها در شبکه خانگی داشته است. او پیش از این قرار بود در مجموعه‌ای از داوود میرباقری بازی کند که منتفی شد.

معادی این هفته با توجه به حواشی سریال که شکایت آموزش و پرورش و دلخوری‌های را به همراه داشت، پستی را در صفحه شخصی خود قرار داد و درباره سکانسی که باعث این حواشی شده بود، نوشت. در بخشی از این یادداشت آمده است: «شخصیت ناظم مدرسه در این سریال به عنوان یک شخصیت ساختگی به هیچ‌وجه پرچم‌دار تمام شاغلین نظام آموزشی کشور نیست. همان‌طور که شخصیت اصلی سریال به عنوان یک منتقد و کارگردان سینما، روان‌شناسِ قصه، مدیر مهدکودک و سایر شخصیت‌های این مجموعه نمایشی با تمام نقاط ضعف و قوت خود نماد اعضای صنف‌شان به حساب نمی‌آیند.»

معادی همچنین درخواست کرد که مخاطبان هر یک با نام آوردن از معلمان سختکوش، عالم و فداکاری که آن‌ها را در مسیر رشد فردی و تحصیلی یاری کردند به نیکی از آنها یاد کنند.

حالا با این یادداشت بخشی از حواشی به راه افتاده در فضای مجازی که از پس آن بسیاری دلخوری‌های خود را از دوران مدرسه در دهه ۶۰ و ناظم‌ها و معلم‌های سختگیر بیان می‌کردند به پایان رسید اما باید دید در شکایت آموزش و پرورش از این سریال نیز تأثیری دارد یا خیر.

حاشیه هفته؛ نصرالله رادش

نصرالله رادش مدتی است که در صدر حواشی مجازی قرار دارد. او چندی پیش مصاحبه‌ای داشت که در آن حرف‌های شاذ و عجیبی درباره مهران مدیری، «ساعت خوش» و تجربه‌های نمایشی خود زد. به تازگی هم با انتشار ویدئویی به تندی به هم صنفی‌ها و برخی همکاران سابق خود تاخته و از ریاکاری این افراد انتقاد کرده است.

رادش در این ویدئو که در فضای مجازی وایرال شده به یکی از دلایل انتقادهایش اشاره می‌کند و می‌گوید که او دست برخی از این همکاران را گرفته است اما حالا آنها حتی حالش را هم نمی‌پرسند.

در بخشی از این ویدئو هم می‌گوید که یکی از خوشبختی‌هایم این است که این افراد را نمی بی نم.

نصرالله رادش در بیشتر سریال‌های مهران مدیری بازی کرده و این همکاری به نتایج موفقی هم برای او بدل شده است. برخی از بازیگران مهران مدیری بیشتر دوره اوجشان در همکاری با او بوده است و آنقدر که در سریال‌های او دیده شده‌اند در دیگر آثار نتوانسته‌اند به محبوبیت برسند. رادش با سریال «روزگار جوانی» هم توانست خوب دیده شود. با این حال در این سال‌ها کمتر در فیلم و سریالی حضور داشته است.

بازتاب هفته؛ مصاحبه واشقانی

مجید واشقانی این هفته اولین مصاحبه اش را درباره سریال «هفت سر اژدها» با خبرگزاری مهر داشت؛ مصاحبه‌ای که به دلیل کنش و واکنش‌ها نسبت به این سریال مورد توجه هم قرار گرفت و در برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد.

واشقانی در این مصاحبه از دیده شدن این سریال گفت که باعث شده است حتی او را در خیابان با نام نقشش متین سلطانخواه (سلطان) صدا کنند.

سریال «هفت سر اژدها» این هفته به پایان رسید که در کنار بیننده فراوانی که جذب کرد انتقاداتی را هم به همراه داشت که از ساختار سریال و بازی‌ها تا محتوا و دیالوگ‌ها را در برمی گرفت.

ابوالقاسم طالبی در این سریال چندین سمت دارد که شاید یکی از دلایل عمده ضعف سریال در همین باشد. در تیتراژ اول سریال نام او علاوه بر کارگردان به عنوان طراح صحنه هم دیده می‌شود و در تیتراژ پایانی همراه با نام او سمت‌های پژوهشگر، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان نیز می‌آید. هرچند پروژه‌های بسیاری بوده است که در آن یک نفر چندین سمت را بر عهده داشته است و در سینما و تلویزیون چندان کار عجیبی نیست، با این حال در پروژه‌هایی همچون «هفت سر اژدها» که از بودجه مناسب و تولیدی زمان‌بر هم برخوردار بوده است می‌طلبد که کار با تیمی از حرفه‌ای ها پیش برود.

پیشنهاد هفته؛ پشت پرده

مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این سریال که با حضور هنرمندان یزدی و تهرانی تولید شده است، به مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری می‌پردازد و از این رهگذر مخاطب را با سبک زندگی مردم استان یزد آشنا می‌کند.

رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، آزیتا ترکاشوند و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و با همکاری استانداری و صدا و سیمای استان یزد تولید شده است.

مجموعه «پشت پرده» از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

منبع : مهر
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم