آلمریا 0-2 بارسلونا: ژاوی دل لاپورتا را به دست می‌آورد


آلمریا 0-2 بارسلونا: ژاوی دل لاپورتا را به دست می‌آورد

بارسلونا در بازی خارج از خانه مقابل آلمریا با نتیجه 2-0 برنده شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و ششم لالیگا به مصاف آلمریا رفت و در این بازی با درخشش فرمین لوپز با نتیجه 2-0 برنده شد.

بارسا بازی را خوب آغاز کرد و اولین حمله آن‌ها توسط روبرت لواندوفسکی به سمت دروازه فرستاده شد که مکسیمیلیانو موفقش شد ضربه این مهاجم لهستانی را به خوبی مهار کند.

بازی توسط بارسا هجومی آغاز شده بود و فشار حملات آن‌ها خیلی زود به ثمر نشست. فرمین لوپز به خوبی خودش را در محوطه جریمه به ارسال بلند هکتور فورت رساند و با ضربه سر توپ را در دقیقه 14 به گل تبدیل کرد.

2022745

آلمریا در این بازی بیکار ننشست و روی ضدحملات بیشتر برنامه داشت که در دقیقه 23 همین موجب تشکیل یک موقعیت خطرناک شد. باپتیستائو روی پاس لوزانو در دقیقه 23 به موقعیت تک به تک با مارک آندره تراشتگن رسید اما ضربه او داخل چارچوب جای نداشت.

بارسلونا که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت تا اواخر نیمه اول موقعیت چندان خطرناکی ایجاد نکرد و در مقابل این آلمریا بود که یک مرتبه دیگر به گلزنی نزدیک شد اما بدشانس بود.

در دقیقه 43 روی پاس جاناتان ویه‌را به داخل محوطه جریمه، امباربا توپ را در اختیار گرفت و ضربه زمینی او با اختلاف بسیار کم از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت تا او شانس ایده‌آل برای گل تساوی را از دست بدهد.

2022746

آلمریا نیمه دوم را هم خوب آغاز کرده بود اما باز هم یک شانس مسلم گلزنی دیگر را از دست دادند. ویه‌را که با پائو کوبارسی در داخل محوطه جریمه چالش داشت توپ را به لوزانو رسید که ضربه او در مقابل دروازه در چارچوب جای نداشت و به بیرون رفت.

بارسا پس از گذشت چند دقیقه از نیمه دوم فشار بیشتری به سمت دروازه حریف وارد کرد و تا حدود 90 درصد از مالکیت توپ را در اختیار گرفته بود. در دقیقه 57 برخورد شدیدی بین سرخی روبرتو با پنا شکل گرفت که بازیکن بارسا برای لحظاتی روی زمین بود و سپس با مداوای پزشکان به بازی ادامه داد.

بارسا که راه‌های زیادی را برای گلزنی در نیمه دوم امتحان می‌کرد در دقیقه 67 به گل رسید. سرخی روبرتو پس از دریافت پاس به سمت گوشه محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را به درون محوطه فرستاد که فرمین لوپز از راه رسید و بلافاصله به توپ ضربه زد تا آن را به تور دروازه بچسباند.

2022747

بارسا بازی را آرام و تحت کنترل دنبال می‌کرد تا هم از جلو در نیمه حریف پرس کند و هم برتری‌اش را حفظ کند. فرصت خوب گلزنی روی ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه برای بارسا به دست آمد که ضربه ژوائو کانسلو به دیوار دفاعی برخورد کرد و بلوکه شد.

بارسا بدون مشکل چهار دقیقه وقت اضافه را سپری کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا با کسب برد در بازی امشب در رده دوم 79 امتیازی شود. آلمریا قعرنشین هم که سقوطش قطعی شد همچنان 17 امتیازی است.

تیم ژاوی درحالی امشب بازی خارج از خانه را پشت سر گذاشت که به دلیل اظهاراتش خوان لاپورتا، رئیس و دکو، مدیرورزشی بارسلونا به ورزشگاه نرفته و تماشاگر این بازی نشدند. ژاوی در نشست خبری قبل از این بازی از توان مالی باشگاه و فعالیت آن‌ها در نقل و انتقالات گلایه کرده بود و اکنون امیدوار است که با کسب برد در بازی‌های باقی مانده نظر آن‌ها را تغییر داده تا دوباره در ورزشگاه حاضر شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟