بیانیه آلگری: توهین بله اما آن روزنامه‌نگار را تهدید نکردم!


بیانیه آلگری: توهین بله اما آن روزنامه‌نگار را تهدید نکردم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به تازگی بیانیه‌ای منتشر کرده و ادعای تهدید علیه سردبیر روزنامه توتواسپورت را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از طریق وکیلش پائولو رودلا، بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد. او در این بیانیه به صورت کامل ادعاهای مطرح شده توسط گیدی واسیاگو، سردبیر توتواسپورت، که مدعی شده این مربی پس از پایان فینال کوپا ایتالیا او را تهدید کرده را رد کرد.

اگرچه یوونتوس پس از پیروزی 1-0 در فینال کوپا ایتالیا مقابل آتالانتا جام قهرمانی را به دست آورد اما گزارش‌هایی وجود داشت که آلگری با واسیاگو درگیر شده و او را تهدید کرده است.

واسیاگو در این مورد نوشته بود: "او به من گفت که می‌آیم و یک سیلی به تو می‌زنم. در روزنامه‌‌تان حقیقت را بنویسید."

2022710

اکنون آلگری از طریق وکیل خود یک بیانیه به خبرگزاری ایتالیایی آنسا داد. در این بیانیه می‌خوانیم: "آلگری گزارش منتشر شده از وقایعی که در تونل ورزشگاه المپیکو با سردبیر توتواسپورت، رخ داده را کاملاً تکذیب می‌کند و اعلام کرده که صرفاً یک "درگیری شدید و لفظی" بوده که طی آن هر دو به طور واضح به یکدیگر توهین کردند. هرگونه بازسازی متفاوت از رویدادها نادرست است."

اسکای اسپورت ایتالیا از آن زمان تایید کرده که بیانیه آلگری توسط هیچکس در یوونتوس تایید نشده و به نوبه خود، واسیاگو دوباره به این بیانیه هم پاسخ داده است.

او ادعا کرده که این بیانیه روایت وقایع در تونل ورزشگاه را جعل کرده و همچنین مدعی شد که شاهدان زیادی برای اثبات توهین‌های آلگری دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...