سحرخیزان: خوشحالی کردم اما مشکلی باهم نداریم


سحرخیزان: خوشحالی کردم اما مشکلی باهم نداریم

سعید سحرخیزان در مورد خوشحالی‌اش پس از گلزنی به تیم سابق صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان مهاجم تیم گل گهر پس از برد خانگی مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش است. تیم هوادار یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. عالی بازی کردیم و حرفی برای گفتن ندارد. همانطور که گفته بودم نتایجی که گرفته بودیم در شأن ما نبود و ما خیلی فوتبال با کیفیتی بازی می‌کردیم ولی نتیجه نگرفته بودیم. امروز خدا را شکر توپ‌های‌مان به گل تبدیل شد و توانستیم بازی را با اختلاف ببریم.

سحرخیزان از بازی مقابل تیم سابقش گفت: امسال ۳بار مقابل هم بازی کردیم که ۲بار گل زدم. احترام ویژه‌ای برای تیم سابقم قائلم چون نمی‌توانم تاثیری که در مسیر پیشرفت من داشتند را نادیده بگیرم و ازشان تشکر کردم و قدردان زحمات‌شان هستم. ان‌شالله در ادامه شاهد پیشرفت چشم‌گیرشان باشیم. می‌دانم که با آمدن آقای شجاعی تیم بسیار خوب شده و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. جا دارد از تمام هواداران‌مان تشکر کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند و سنگ تمام گذاشتند. این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم. خیلی خوشحالم که مردم سیرجان توانستند امروز خوشحال بشوند.

سحرخیزان از شادی گلش مقابل تیم سابقش گفت: خیلی روی تیم ما فشار بود. من دفعات اولی که گل زدم مقابل تیم سابقم خوشحالی نکردم. ما مشکلی باهم نداریم و خوشحالی هم می‌کنم و تعهد دارم به مردم سیرجان. وقتی گل می‌زنم باید هم خوشحالی کنم چون فکر می‌کنم با گل من آنها هم خوشحال می‌شوند و من هم خوشحالی‌ام را به آنها انتقال دادم. حالا ناراحت هم شدند از آنها معذرت‌خواهی هم می‌کنم ولی آن لحظه تصمیم گرفتم خوشحالی کنم‌.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوسمار ویرا رسما از پرسپولیس جدا شد