وزیر فرهنگ: تجلیل رهبری، افتخار ناوگروه 86 را بر جریده تاریخ ثبت کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجلیل بسیار مهم رهبر عزیز انقلاب از اقدام غرورآفرین ناوگروه ۸۶ با تعابیر بلند و کم‌نظیر برای همیشه این افتخار را بر جریده زمان و تاریخ ثبت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدمهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در آیینی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در ماموریت دریانوردی در دنیا و ثبت این روز در تقویم رسمی کشور تحت عنوان «روز افتخار و اقتدار دریایی ارتش جمهوری اسلامی» که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و در نهمین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صحن اصلی مصلای تهران برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای دومین سال میزبان دریادلان نیروی دریایی هستیم.

وی افزود: سال گذشته هم ما در آستانه بازگشت عزیزانمان از این افتخار بزرگی که برای ملت ایران رقم زدند، در نمایشگاه کتاب در خدمتشان بودیم و امروز در اولین سالگرد بازگشت این عزیزان.

وی ادامه داد: در این فاصله اتفاقات مهمی رخ داده است؛ اولا تجلیل بسیار مهم رهبر عزیز انقلاب از این اقدام غرورآفرین با تعابیر بلند و کم‌نظیر که برای همیشه ای افتخار را بر جریده زمان و تاریخ ثبت کرد.

در دست تکمیل....



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نرم افزار کلاس آنلاین