رئیسی: بیداری کشورهای مختلف از رشادت‌های جوانان ایران نشات گرفته


رئیسی: بیداری کشورهای مختلف از رشادت‌های جوانان ایران نشات گرفته

اقتصادنیوز: رییس جمهور بیان کرد که بیداری کشورهای مختلف نشأت گرفته از رشادت‌های جوانان ایران است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای خان طومان با بیان اینکه مازندران استان لاله خیز است و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم خوش درخشید، گفت: مسیر و اهداف شهیدان را باید ادامه دهیم و روحیه ایثارگری شهدا در آحاد جامعه باید نهادینه کنیم.

خبر مرتبط
رئیسی: باید نیاز واقعی کشور به برنج مشخص شود / دست دلالان باید کوتاه شود

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای تکمیل زنجیره مرتبط کاشت، داشت و برداشت محصول برنج در استان به جهاد کشاورزی و استانداران شمالی دستور ویژه داد.

وی با بیان اینکه بیداری کشورهای مختلف نشأت گرفته از رشادت‌های جوانان ایران اسلامی است، افزود: مردم یمن که هفت سال تمام در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کرده امروز کانون مبارزه با دشمنان شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تاریخ، اقتدار و مظلومیت دفاع مقدس باید برای همیشه ماندگار باشد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان، کشور ما را از تمامی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی در امان نگه می‌دارد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از مازندران نشانه بیداری مردم این خطه از ایران اسلامی است، گفت: ریخته شدن خون شهدا بسیار مقدس و در راه خداست و این از خودگذشتگی‌ها و رشادت یک پیام واضح برای مردم و آیندگان دارد و این پیام چیزی نیست جز عدالت خواهی.

حجت الاسلام رئیسی پیشنهاد داد تا پارک موزه دفاع مقدس باید به یک مکان گردشگری تبدیل شود و گفت: در این بازدید باید پیام شهدا به مردم انعکاس داده شود.

در ابتدای این نشست خانواده‌های شهدا به بیان نظرات پرداختند. در این دیدار مادر شهید حسین مشتاقی از رئیس جمهور خواست تا به اوضاع معیشتی مردم بیشتر رسیدگی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آبی ها به دنبال قهرمانی در غیاب 2 مدافع استقلال / ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان!