رسمی: زمان انتشار بازی GTA 6 مشخص شد


رسمی: زمان انتشار بازی GTA 6 مشخص شد

شرکت Take-Two Interactive که ناشر بازی GTA 6 محسوب می‌شود ساعاتی پیش در حاشیه جدیدترین نشست خبری خود زمان انتشار این بازی مورد انتظار را اعلام کرد. تاکنون تنها اعلام شده بود که بازی GTA 6 در زمانی در سال 2025 عرضه خواهد شد اما اکنون به لطف...

شرکت Take-Two Interactive که ناشر بازی GTA 6 محسوب می‌شود ساعاتی پیش در حاشیه جدیدترین نشست خبری خود زمان انتشار این بازی مورد انتظار را اعلام کرد. تاکنون تنها اعلام شده بود که بازی GTA 6 در زمانی در سال 2025 عرضه خواهد شد اما اکنون به لطف Take-Two می‌توانیم به زمان دقیق‌تری برای انتشار این بازی دسترسی پیدا کنیم.

امروز خبری مهم برای علاقه‌مندان به دنیای سری بازی‌های GTA منتشر شد تا زمان دقیق‌تری از انتشار نسخه جدید از این بازی‌ها در اختیار قرار بگیرد. شرکت Take-Two Interactive شب گذشته با برگزاری یک نشست خبری از جدیدترین گزارش مالی خود رونمایی کرد و سپس اطلاعاتی جدید و تازه از بازی GTA 6 در دسترس همگان قرار داد. بدون شک مهم‌ترین اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت زمان تقریبی انتشار این بازی بود که به نوعی به تاخیر در عرضه آن نیز اشاره دارد.

براساس گزارش Theverge، شرکت Take-Two Interactive در حاشیه این نشست خبری اعلام کرد که بازی GTA 6 در پاییز سال 2025 میلادی یعنی حدفاصل ماه‌های مهر تا آذر سال 1404 منتشر خواهد شد. تاکنون زمان دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشده بود و تنها می‌دانستیم در سال 2025 باید منتظر عرضه آن باشیم؛ اما اکنون مشخص شده است که چیزی در حدود 16 ماه تا نهایی شدن مراحل ساخت این بازی فاصله داریم.

بنا به گفته منابع خبری متعدد، اطلاعات منتشر شده از سوی Take-Two نشان می‌دهد که در همین مراحل اولیه تولید با یک تاخیر در عرضه بازی GTA 6 روبرو شده‌ایم؛ چرا که این شرکت چندی پیش اعلام کرده بود که انتشار این بازی در اوایل سال 2025 میلادی صورت می‌گیرد. اکنون شاهد آن هستیم که این بازی قرار است در پاییز این سال منتشر شود.

تاکنون تقریباً تمامی بازی‌های راک استار با تاخیر قابل توجه در زمان انتشار روبرو شده‌اند. باید دید این اتفاق در مورد بازی GTA 6 نیز رخ می‌دهد یا خیر. علاقه‌مندان به این بازی امیدوارند بتوانند در پاییز سال آینده میلادی به آن دسترسی پیدا کنند و حتی در صورت تاخیر در انتشار، امکان اجرای این بازی را در اواخر این سال داشته باشند. برخی از گزارش‌ها تایید می‌کنند که حتی ممکن است عرضه این بازی به سال 2026 موکول شود.

در صورتی که بازی GTA 6 در سال 2025 عرضه شود آنگاه فاصله میان زمان عرضه آن و بازی Grand Theft Auto 5 به 12 سال خواهد رسید. بنا به گفته Take-Two تاکنون چیزی در حدود 200 میلیون کپی از بازی GTA 5 به فروش رسیده است. با توجه به این اطلاعات باید GTA 5 را دومین بازی پرفروش تاریخ معرفی کنیم. اگرچه آمار ارائه شده در مورد فروش این بازی خیره کننده است اما GTA 5 همچنان 100 میلیون نسخه کمتر از بازی Minecraft به فروش رسیده است. انتظار می‌رود تا زمان انتشار بازی GTA 6 یا حتی پس از آن همچنان شاهد فروش قابل توجه این بازی باشیم.

بازی GTA 6 هم اکنون در استودیو Rockstar North در کشور اسکاتلند در حال توسعه است و دیگر استودیو‌های این شرکت در نقاط مختلف جهان به پشتیبانی از مراحل تولید آن مشغول هستند. چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ساخت بازی GTA 6 در مراحل نهایی خود قرار دارد و راک استار از کارمندان خود خواسته است در طی ماه‌های آینده مشغول اتمام این مراحل باشند. Take-Two که شرکت مادر استودیو Rockstar Games محسوب می‌شود نیز اعلام کرده است که بازی GTA 6 قرار است «کامل» باشد و هم اکنون این استودیو مشغول تحقق این هدف است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیستم‌عامل iOS 18 اپل با افکت‌های متنی جدید برای پیام‌ها منتشر خواهد شد