بیمارستان 300 تخت خوابی رازی قائمشهر با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح شد


بیمارستان 300 تخت خوابی رازی قائمشهر با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح شد

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر خبر داد: بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر بزرگترین طرح بیمارستانی مازندران با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا، جواد مولایی قرا گفت: در دور دوم سفر استانی ریاست محترم جمهور و هئیت دولت به استان مازندران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر بزرگترین طرح بیمارستانی مازندران که انتظار و مطالبه ۱۷ ساله ی مردم شهرستان بوده است، با حضور دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و هئیت دولت و همچنین حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم، دکتر یوسف نوری استاندار مازندران و سایر مدیران استانی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: مجتمع آموزشی روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر هم یکی دیگر از پروژه هایی بود که با حضور ریاست محترم جمهور و هئیت دولت افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در خاتمه از ریاست محترم جمهور و هئیت دولت بابت عنایت و حضور پر برکت شأن در شهرستان قائمشهر که بارقه ی امید، کار و تلاش را در دل مردم، مضاعف کرد، تشکر کرد.

مولایی قرا همچنین از استاندار مازندران و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی و مشارکت آحاد مردم شهرستان در همکاری برای به ثمر رساندن پروژه های بزرگ و بر زمین مانده ی شهرستان، قدردانی کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نات بار رژیمی رو تو خونه برای خودت با 5 هزار تومن درست کن مخصوص ورزشکارای حرفه ای!