بحران‌های تمام نشدنی بارسلونا‌/ تصمیم قطعی لاپورتا: ژاوی چمدان‌هایش را ببندد


بحران‌های تمام نشدنی بارسلونا‌/ تصمیم قطعی لاپورتا: ژاوی چمدان‌هایش را ببندد

خوان لاپورتا تصمیم به پایان همکاری با ژاوی هرناندز گرفته و به زودی به صورت رسمی آن را اعلام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تغییر جدیدی در فیلمنامه بارسلونا شکل گرفته است. نشریه اسپورت اسپانیا تایید کرد، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تصمیم گرفته که ژاوی هرناندز در فصل آینده روی نیمکت بارسا حضور نداشته باشد.

این تصمیم احتمالا تا بعد از بازی مقابل رایو وایه‌کانو در صورت دستیابی تیم به حداقل هدف دوم شدن در لیگ به صورت رسمی اعلام نخواهد شد. لاپورتا پس از کنفرانس مطبوعاتی ژاوی هرناندز قبل از بازی با آلمریا این تصمیم را قطعی کرد.

لاپورتا که پیش از این به دنبال شکست مقابل خیرونا عصبانیت خود را نشان داده بود، به هیچ عنوان از صحبت‌های جدید ژاوی خوشحال نیست. ژاوی اعلام کرد به دلیل مشکلات اقتصادی رقابت در فصل آینده با رئال مادرید و سایر باشگاه‌های اروپایی بسیار دشوار خواهد بود.

2022772

ژاوی برای جلوگیری از اشتباهات این فصل درخواست تغییراتی در تیم کرد، اما او به هواداران هشدار داد که باشگاه در موقعیتی نیست که بتواند بازیکنان مدنظر او را جذب کند.

انتظارات باعث ناراحتی شدید لاپورتا شد که بسیار عصبانی بود و مانند دکو، مدیر ورزشی، برای بازی با آلمریا کنار تیم حضور نداشت. لاپورتا بعد از مشورت با مشاوران و همینطور مدیران باشگاه، تصمیم گرفت توافقی که اخیرا با ژاوی داشته را نادیده بگیرد و این مربی در 30 ژوئن باشگاه را ترک کند.

این واقعیت که لاپورتا در بازی شب گذشته کنار تیم نبود، همه زنگ خطرها در بارسلونا را به صدا درآورد، اگرچه ژاوی پس از بازی تایید کرد که هیچ تغییری صورت نگرفته و برای فصل بعد هم مربی تیم خواهد بود.

2022773

او از پیچ و تاب فیلمنامه جدید لاپورتا برای بارسلونا بی‌خبر بود. رئیس باشگاه قصد دارد برای تماشای بازی تیم زنان مقابل رئال سوسیه‌داد به ساراگوسا سفر کند. او روز یکشنبه در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور خواهد داشت تا بازی مقابل رایو وایه‌کانو را تماشا کند. پیروزی در این بازی برای بارسا حداقل هدف فصل یعنی مقام دوم لیگ را تایید خواهد کرد.

با تحقق این هدف، هفته آینده، طبق آنچه باشگاه اشاره می‌کند، زمان صحبت مجدد با ژاوی و اعلام تغییر روی نیمکت خواهد بود. طبق صحبت‌هایی که ژاوی در جلسه 24 آوریل با لاپورتا داشت، اطمینان داده بود که برای ادامه همکاری در فصل آینده هیچگونه مشکلی نخواهد داشت اما کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه او، اشتیاق رئیس را به ناامیدی تبدیل کرد و باعث شد تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...