شرکت Caviar از مدل سفارشی آیپد پرو 2024 با تزئینات طلا 24 عیار رونمایی کرد


شرکت Caviar از مدل سفارشی آیپد پرو 2024 با تزئینات طلا 24 عیار رونمایی کردتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه شرکت Caviar که به‌دلیل عرضه محصولات لوکس به شهرت...

شرکت Caviar از مدل سفارشی آیپد پرو 2024 با تزئینات طلا 24 عیار رونمایی کرد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

شرکت Caviar که به‌دلیل عرضه محصولات لوکس به شهرت رسیده است؛ اخیرا از نسخه محدود آیپد پرو با نام Criss-Cross رونمایی کرده است. این دستگاه در واقع مدل سفارشی آیپد پرو 2024 محسوب می‌شود؛ تبلتی که اخیرا از سوی اپل به‌طور رسمی معرفی شده است.

آیپد پرو 2024 نسخه Criss-Cross بخشی از کالکشن Desperado برند Caviar به‌شمار رفته و دارای تفنگ محبوب Desert Eagle Mark XIX است. دو عدد از این تفنگ بر روی پنل پشتی تبلت قرار گرفته و نمایی شبیه به حرف X را تشکیل داده است (چرا که طراحی این محصول از فیلم Deadpool الهام گرفته شده است).

پنجه‌های اطراف تفنگ‌ها از فیلم Wolverine الهام گرفته شده‌اند. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هر دو شخصیت محبوب در فیلم Deadpool Wolverine که قرار است طی ماه جولای امسال اکران شود؛ بازی خواهند کرد.

به گفته Caviar، ترکیب تفنگ‌های Desert Eagle Mark XIX روی مدل Criss-Cross در کنار تیغه‌های تیتانیومی سخت شده با رنگ‌آمیزی مشکی قرار گرفته و پنل اطراف تفنگ‌ها نیز با طلای 24 عیار پوشانده شده است. قاب این تبلت از جنس تیتانیوم و با فناوری روکش PVD ساخته شده است. این فناوری در ساعت‌های لوکس سوئیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت Caviar ظاهرا 99 دستگاه تبلت مدل Criss-Cross را تولید خواهد کرد. این تبلت‌ها در مدل‌های 11 و 13 اینچی و دو نسخه وای‌فای و سیم‌کارت‌خور تولید می‌شوند. هر دو ورژن در ظرفیت‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت عرضه خواهند شد.

مدل 11 اینچی با قیمت‌گذاری پایه 12200 دلاری عرضه شده و مدل 13 اینچی نیز حداقل 12630 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

تصویر iPad Pro 2024 Criss-Cross limited edition


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیس جدید Lian Li با طراحی عجیب؛ کارت گرافیک در جلو و کولر در عقب!