تصاویر ماکت آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شد


تصاویر ماکت آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه رندرهای مقایسه‌ای آیفون 16 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس اپل طی ماه...

تصاویر ماکت آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

رندرهای مقایسه‌ای آیفون 16 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس اپل طی ماه مه سال گذشته در فضای وب منتشر شد. این رندرها نشان می‌دادند که گوشی آینده در مقایسه با مدل نسل قبلی خود اندکی کشیده‌تر و پهن‌تر خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که آیفون 16 پرو مکس با یک نمایشگر 6.9 اینچی روانه بازار خواهد شد. این در حالیست که پرچمدار نسل فعلی اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس از یک نمایشگر 6.7 اینچی استفاده می‌کند.

اکنون تصاویر زنده‌ای که ظاهرا متعلق به یک ماکت ساخته شده از آیفون 16 پرو مکس هستند؛ امکان مقایسه این دستگاه با آیفون 15 پرو مکس را فراهم می‌کنند. این تصاویر، اطلاعات پیش‌تر لو رفته و دکمه اکشن شایعه شده روی لبه جانبی دستگاه را مورد تائید قرار می‌دهند.

با توجه به تصاویر منتشر شده به وضوح می‌توان دریافت که آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با گوشی بزرگ آیفون 15 پرو مکس از اندازه بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود. چنان‌چه رندرهای CAD فاش شده طی ماه مه 2023 معتبر باشند؛ در این‌صورت آیفون 16 پرو مکس در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 5 میلی‌متر بلندتر و 0.5 میلی‌متر عریض‌تر خواهد بود.

از جنبه ظاهری نیز نسبت ابعاد احتمالا بدون تغییر باقی خواهد ماند. بنابراین افزایش جزئی پهنای گوشی احتمالا از کاهش ضخامت حواشی اطراف صفحه‌نمایش و بهینه‌سازی نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ناشی خواهد شد.

مقایسه آیفون‌ 16 پرو مکس با آیفون 15 پرو مکس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟