هشدار هواشناسی به گلستانی ها


هشدار هواشناسی به گلستانی ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: مردم استان هشدار‌ها و توصیه‌های هواشناسی و این مدیریت را به منظور کاهش خسارات احتمالی جدی بگیرند.

نعمت‌الله حاجی‌زاده اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان، طی ۴۸ ساعت آینده شاهد فعالیت سامانه بارشی جدید و تداوم آن در استان خواهیم بود. با توجه به هشدار سطح نارنجی اعلام شده از سوی هواشناسی لازم است مردم اقدامات لازم و ضروری را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان به شهروندان توصیه کرد طی این مدت در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: همچنین توصیه می‌شود که مردم‌از رفتن به مناطق کوهستانی و تفرجگاه‌ها و همچنین تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

حاجی‌زاده افزود: رانندگان در صورت ضرورت تردد، نسبت به رعایت موارد ایمنی که از سوی پرسنل پلیس راه و پلیس راهور اعلام می‌شود، همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به هشدار نارنجی اعلام شده هواشناسی استان، جلسه شورای مدیریت بحران گلستان برگزار شد که به گفته کارشناسان هواشناسی، نگرانی خاصی نسبت به بارش‌ها در مقایسه با بارش‌های خراسان رضوی و شمالی و چند استان دیگر در گلستان وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: براساس پیش‌بینی و تفسیر نقشه‌های هواشناسی، در استان شاهد بارش‌های نقطه‌ای خواهیم بود، اما بارش‌ها به شدت بارش‌های سیل‌خیز سال ۱۳۹۸ نخواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...