انتقام عجیب یک زن از شوهر خیانتکارش


انتقام عجیب یک زن از شوهر خیانتکارش

با وجودی که شوهرش با او آشتی کرد و حتی هزینه تیم حقوقی او را برای محاکمه پرداخت کرد، اما قاضی ربرت لایون چیاپتا دی مورائس بارو در ۱۵ می او را به چهار سال و پنج ماه زندان محکوم کرد، زیرا او به اتهام وارد کردن آسیب جدی به همسرش گناهکار شناخته شد.

فرارو- یک زن - با اینکه همسرش او را بخشیده بود- به دلیل بریدن آلت تناسلی همسرش و انداختن آن در توالت به پنج سال زندان محکوم شد، .

به گزارش فرارو به نقل از دیلی‌میل؛ این زن به دلیل اینکه همسرش ظاهراً با دختر ۱۵ ساله خواهرش رابطه داشته، دست به این کار زده بود. دایان دوس سانتوس فاریاس، ۳۴ ساله، اعتراف کرد که در دسامبر سال گذشته با وعده رابطه، همسرش گیلبرتو نوگوئیرا دی اولیویرا را به رختخواب کشانده است. اما پس از بستن دست و پایش به تخت و خاموش کردن چراغ‌ها، فاریاس یک تیغ بیرون آورده و آلت او را بریده است و سپس آن را در توالت انداخته است. او در دادگاه اعتراف کرد که پس از بریدن آلت همسرش، آن را در توالت انداخته تا جراحان نتوانند آن را دوباره وصل کنند.

با وجودی که شوهرش با او آشتی کرد و حتی هزینه تیم حقوقی او را برای محاکمه پرداخت کرد، اما قاضی ربرت لایون چیاپتا دی مورائس بارو در ۱۵ می او را به چهار سال و پنج ماه زندان محکوم کرد، زیرا او به اتهام وارد کردن آسیب جدی به همسرش گناهکار شناخته شد. حداکثر مجازات ممکن هشت سال زندان بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم