این بزرگترین هفته مربیگری من است/ آرتتا: بله، 100 درصد خوشبینم که قهرمان شویم


این بزرگترین هفته مربیگری من است/ آرتتا: بله، 100 درصد خوشبینم که قهرمان شویم

میکل آرتتا از خوشبینی کامل خود به کسب قهرمانی لیگ برتر حرف زد و گفت این امید را به تیمش منتقل کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با دو امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد و تنها شانس قهرمانی تیم در هفته پایانی پیروزی برابر اورتون و توقف سیتی برابر وستهم است.

یکشنبه سیتی میزبان وستهم است و تصور اینکه تیم پپ امتیاز از دست بدهد دشوار به نظر می‌رسد. یکی از امیدهای آرسنال بازی سیتی در زمین تاتنهام بود ولی رقیب همسایه بازی را به سیتیزن‌ها باخت.

2018127

آرتتا در مورد اینکه آیا از تاتنهام و شکل بازی این تیم برابر سیتی ناامید شده، گفت: «نه، هرگز. شما هرگز نمی‌توانید از حریف گلایه کنید. من می‌توانم از کارهایی که انجام نداده‌ایم تا 90 یا 91 امتیاز یا هر چیز دیگری را به دست آوریم گلایه کنم نه از باخت رقیب.»

آرتتا در مورد 115 اتهام مالی وارد شده به سیتی گفت: «این چیزی است که مسئولان باید آن را مدیریت کنند. اگر آنها بازی می‌کنند به این معنی است که می‌توانند و مجوز دارند که بازی کنند و این به ما بستگی ندارد.»

آرتتا در مورد اینکه آیا این بزرگترین هفته دوران حرفه‌ای او است، گفت: «این یکی از بزرگترین هفته‌های فوتبالی برای بسیاری از ماست. اکنون مهم‌ترین لحظه فصل است. بی‌تاب رسیدن یکشنبه‌ام و خوشبین به کسب نتیجه‌ای خوب هستم.»

آرتتا در مورد فشار بازی پایانی و نحوه مدیریت تیم گفت :«تنها چیزی که در مورد آن بحث کردیم این است که باید به خودمان این فرصت را بدهیم تا یکشنبه‌ای زیبا را زندگی کنیم و بدانیم که رویای قهرمانی هنوز در دسترس است. وقتی در زمین هستیم، باید در لحظه زندگی کنیم. برای تحقق این رویا، باید برنده شویم و سپس باید امیدوار باشیم که وستهم ما را به این رویا برساند.»

آرتتا در مورد اینکه آیا هنوز به قهرمانی اعتقاد دارد یا خیر، گفت: «بله، دارم. ما در آخرین روز فصل هستیم و برای فتح لیگ برتر بازی می‌کنیم. جام 20 سال است که به امارات نیامده و ما باید 100 درصد خوشبین باشیم که جام در اینجا خواهد بود. برای این مهم ما باید کاری را که پیش روی ماست یعنی پیروزی برابر اورتون را انجام دهیم.»

آرتتا در مورد تمدید قراردادش گفت: «این چیزی است که بعد از فصل در موردش صحبت خواهیم کرد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...