قیمت شکر چند است؟


قیمت شکر چند است؟

بنابر اعلام مدیرکل دفترنظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزا رو ۵۰۰ تومان است و قیمت شکر بسته بندی نیز به زودی اعلام می شود.

به گزارش مشرق، چندی پیش مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که پس از افزایش ۴۰ درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسیده و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید شکر سفید در کارخانجات با محاسبه ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بنابر گفته امراللهی همچنین قیمت مصرف کننده شکر فله نیز به ازای هر کیلوگرم حداکثر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان تصویب شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی نیز اخیرا اعلام کرده که قیمت شکر بسته‌بندی هم به زودی اعلام می‌شود اما فعلا چون شکرهای موجود در بازار با ارز۲۸ هزار و۵۰۰ تومانی وارد کشور و بسته بندی شده‌اند در نتیجه فعلا شکر با قیمت قبل عرضه شود.

به گفته این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی در کل زنجیره از تامین و تولید تا توزیع نظارت ویژه‌ای بر شکر انجام خواهد شد تا اگر مشکلی ایجاد شد حل شود و امیدواریم تا یک هفته ۱۰روز آینده بازار شکر به ثبات قیمتی برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرداخت خسارت خودروهای آسیب دیده از تگرگ توسط بیمه سینا