ردمی نوت 13R از راه رسید؛ میان‌رده خوش قیمت شیائومی


ردمی نوت 13R از راه رسید؛ میان‌رده خوش قیمت شیائومی

شیائومی در سکوت خبری از یک گوشی میان‌رده جدید به نام ردمی نوت 13R رونمایی کرده است. این گوشی مقرون به صرفه که در مدل پایه تنها 195 دلار قیمت دارد، به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 و یک صفحه‌نمایش 6.79 اینچی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده...

شیائومی در سکوت خبری از یک گوشی میان‌رده جدید به نام ردمی نوت 13R رونمایی کرده است. این گوشی مقرون به صرفه که در مدل پایه تنها 195 دلار قیمت دارد، به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 و یک صفحه‌نمایش 6.79 اینچی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

به نظر می‌رسد که شیائومی هم رویکرد برخی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند را در پیش گرفته و دیگر با معرفی گوشی‌های تکراری که تنها چند تفاوت جزئی با نسل قبل خود دارند، مشکلی ندارد.

ردمی نوت 13R از شیائومی معرفی شد

در همین راستا، این شرکت چینی از گوشی Redmi Note 13R رونمایی کرده که جدیدترین میان‌رده مقرون به صرفه بازار محسوب می‌شود. با نگاهی به طراحی ظاهری و مشخصات فنی ردمی نوت 13R متوجه خواهید شد که با یک محصول تکراری سروکار داریم که تفاوت چندانی با برادر کوچک‌تر خودش یعنی Redmi Note 12R ندارد.

مشخصات فنی و پیشرفت گوشی Redmi Note 13R

پیشرفت‌های جزئی این گوشی هوشمند جدید به مشخصات فنی و طراحی بخش لنزهای دوربین و فلش LED محدود شده است.

این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 و یک صفحه‌نمایش 6.79 اینچی مجهز شده است. نمایشگر این گوشی رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه کرده و رزولوشن Full HD+ را به همراه دارد که برای یک میان‌رده نسل جدید قابل قبول محسوب می‌شود.

مشخصات فنی و پیشرفت گوشی Redmi Note 13R

به گزارش Gsmarena، در بخش پشتی گوشی بیشترین تغییرات را شاهد هستیم. در این قسمت یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که به عنوان دوربین سلفی نیز شاهد استفاده از سنسور 8 مگاپیکسلی هستیم.

در بخش باتری و برای تأمین انرژی گوشی Redmi Note 13R نیز شیائومی به سراغ یک باتری 5030 میلی‌آمپر ساعتی رفته است. البته پشتیبانی از شارژ 33 واتی نیز وجود دارد.

ردمی نوت 13R از شیائومی معرفی شد

خوشبختانه این گوشی که با رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی تولید شده، از همان ابتدا رابط کاربری HyperOS شیائومی را به همراه دارد.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین تصاویر از گوشی Redmi Note 13 Turbo را اینجا ببینید؛ طراحی آشنای قاتل پرچمداران

ارزان‌ترین نسخه از گوشی ردمی نوت 13R که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد، در حال حاضر 195 دلار قیمت‌گذاری شده است. گران‌ترین نسخه نیز با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تنها 305 دلار قیمت دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونگی استخراج فلزات توسط انسان ها در زمان گذشته