اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود


اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود

به گزارش رکنا : اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -٢٩ اردیبهشت - با حضور اساتید، صاحب‌نظران و حقوق‌دانان از ایران و ١۶ کشور جهان و...

به گزارش رکنا : اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -٢٩ اردیبهشت - با حضور اساتید، صاحب‌نظران و حقوق‌دانان از ایران و ١۶ کشور جهان و نمایندگان سازمان‌های فعال در دفاع از حقوق ملت مقاوم و سربلند فلسطین آغاز به کار می‌کند.

این اجلاس به مدت ۴ روز در پنج نشست از روز شنبه تا سه‌شنبه به ترتیب در دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار خواهد شد.

افتتاحیه رسمی و نشست حقوقی اول از ساعت ١٠ صبح روز شنبه -٢٩ اردیبهشت- در دانشگاه الزهرا (س) با هدف سنجش نقض حقوق بشر در غزه و تعهدات جامعه بین المللی و سپس در ادامه همایش حقوقی با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و کانون وکلای دادگستری تهران برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه - ٣١ اردیبهشت - نشست حقوقی دوم در دانشگاه عالی دفاع ملی و همچنین همایش حقوقی در ستاد حقوق بشر قوه قضاییه برگزار می شود.

روز دوشنبه - اول خرداد - علاوه بر نشست حقوقی سوم که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود یک نشست حقوقی (چهارم) هم در دانشگاه شهید بهشتی و همچنین همایش حقوقی با موضوع محوری اجلاس به میزبانی معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

در روز سه‌شنبه - دوم خرداد - و آخرین روز اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز میزبان نشست حقوقی پنجم خواهد بود و یک دادگاه مجازی در کاخ دادگستری تهران توسط دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار خواهد شد و عصر همان روز آیین اختتامیه اجلاس به میزبانی مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه همسو با اهداف دانشگاه‌ها مجامع علمی فرهنگی و حقوق بشری و در راستای پاسداشت مقام انسانیت، بزرگداشت ایستادگی محور مقاومت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان، با حضور حقوقدانان ایران و کشورهای فلسطین، روسیه، برزیل، اندونزی تونس، الجزایر، پاکستان، اردن، لبنان، عراق، سوریه، نیجریه، کنیا، زیمبابوه و اوگاندا به مدت ۴ روز در تهران برگزار می‌شود.


اجلاس بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس جدید تازه عروس داماد جنجالی سینمای ایران / مهدی کوشکی و همسرش به دنیال توجه !